اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

«جام کاسپین» به اوج حساسیت رسید!

تساوی تیم شطرنج منتخب جهان مقابل ستارگان ایران در دور سوم جام ستارگان

دور سوم شطرنج جام ستارگان با تساوی تیم منتخب جهان مقابل تیم ستارگان ایران به پایان رسید.

تساوی تیم شطرنج منتخب جهان مقابل ستارگان ایران در دور سوم جام ستارگان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، در دور سوم سومین دوره شطرنج جام ستارگان دو تیم منتخب جهان و منتخب ایران به مصاف یکدیگر رفته و در پایان به‌تساوی دو بر دو دست‌یافتند.

یوگئی آلکسیف از روسیه مقابل امیررضا پوررمضانعلی و پرهام مقصودلو مقابل مارین بوسیویچ به برتری دست یافتند و دیدارهای ایلتاج سفرلی استاد بزرگ شطرنج آذربایجان مقابل محمدامین طباطبایی و سرگئی تیویاکف مقابل علیرضا فیرزوجا با تساوی به پایان رسیدند.

تیم منتخب جهان در دور اول با نتیجه 2.5 بر 1.5 مقابل تیم منتخب ایران متحمل شکست شده بود و در دور دوم با پیروزی 2.5 بر 1.5، شکست دور اول را جبران کرد، با پایان دور سوم، رقابت تنگاتنگ منتخب ایران و جهان با تساوی در جریان است.

در روز سوم هفدهمین دوره مسابقات شطرنج «جام کاسپین» در جدول استادی این رقابت‌ها، کارن گریگوریان از ارمنستان مقابل شاهین ساده و آراد نظری مقابل آرش طاهباز به پیروزی دست یافتند، دیدارهای ویتالی برنادسکی مقابل بردیا ویسی، مسعود مصدق‌پور مقابل گریگور دیلانیان از ارمنستان و مهرداد صداقتی مقابل وادیم مالاخاتکو از بلژیک با تساوی خاتمه یافت.

در جدول B این رقابت‌ها، شوبام شوکلای هندی در میز یک، مسعود کرمکژانی در میز دو، آرناش بائورژان از قزاقستان در میز سه، رضا صفایی نژاد در میز چهار و محمدامین اسماعیل نژاد در میز پنج به پیروزی دست یافتند.

در جدول C (بانوان) این رقابت‌ها، پارمیدا قزاقی کاندیدای استادی بانوان، نازنین مبرهنی کاندیدای استادی بانوان و خاتون باقیروا با پیروزی به کار خود خاتمه دادند.

در جدول E این رقابت‌ها، محمدحسین قنبر، علی فرزاد، پویا گلشن نژاد و باراد یگانگی با پیروزی مقابل رقبای خود از شانس بالایی برای قهرمانی در این جدول برخوردار شده و به کار خود در روز سوم مسابقات پایان دادند.

به گزارش فارس، هفدهمین دوره مسابقات شطرنج جام کاسپین و سومین دوره رقابت‌های شطرنج جام ستارگان از بیست و سوم بهمن‌ماه به میزبانی منطقه آزاد در گیلان آغازشده و به مدت هشت روز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/3389

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول