اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

امام جمعه بیارجمند مطرح کرد

گام دوم انقلاب؛ باز هم صحنه شکست‌های استکبار جهانی

امام جمعه بیارجمند با بیان اینکه راهپیمایی 22 بهمن امسال مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و اذنابش بود، گفت: گام دوم انقلاب باز هم صحنه شکست‌های استکبار جهانی خواهد شد.

گام دوم انقلاب؛ باز هم صحنه شکست‌های استکبار جهانی

حجت‌الاسلام محمد احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیارجمند اظهار داشت: ملت ایران با وجود تهدیدهای تبلیغاتی دشمن نسبت به این موضوع که نمی‌گذاریم ملت ایران جشن چهل‌سالگی انقلابشان را بگیرند، در راهپیمایی 22 بهمن جشن چهل‌سالگی انقلاب اسلامی را برپا کردند.

وی با اشاره به اینکه استقلال، آزادی و اقتدار دستاورد چهل‌سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است، تصریح کرد: رسیدن به قله اقتدار در منطقه و حتی جهان از دیگر دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه بیارجمند با تأکید بر اینکه چهار دهه دشمنی استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی ایران برای تخریب نظام جمهوری اسلامی به جایی نرسیده است، اضافه کرد: دشمن طی این 40 سال با وجود توطئه‌های فراوان در قالب ترورها و جنگ تحمیلی نتوانست به اهداف شوم خود برسد.

وی با بیان اینکه ترور دانشمندان و بزرگان کشورمان در 40 سال عمر انقلاب اسلامی مانعی جدی برای پیشرفت ما و رسیدن به قله‌های افتخار در حوزه‌های مختلف نبوده است، تصریح کرد: دشمنان ما به عظمت و قدرت این نظام الهی پی برده‌اند و گام دوم انقلاب باز هم صحنه شکست‌های استکبار جهانی خواهد شد.

احمدی با تأکید بر اینکه راهپیمایی 22 بهمن امسال مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و اذنابش بود، اضافه کرد: این حماسه سازی بزرگ شکستی دیگر در کارنامه استکبار جهانی به ثبت رساند.

امام جمعه بیارجمند با اشاره به اینکه ملت ایران با وجود فشارها و تحریم‌ها همچنان پشتیبان نظام و ارزش‌های ملی و مذهبی هستند، اظهار کرد: مردم همواره پشتیبان رهبر بزرگوار خود و ولایت‌فقیه هستند و در هر شرایطی دست از ارزش‌هایشان برنمی‌دارند.

انتهای پیام/75035/م 10/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول