اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

آغاز ثبت‌نام‌ در کنکور سراسری سال ۹۸ از امروز

ثبت‌نام‌ و شرکت‌ در آزمون‌ سراسری سال ۱۳۹۸ برای پذیرش در رشته‌های با آزمون دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی دولتی و غیر دولتی از امروز چهارشنبه ۲۴ بهمن ۹۷ آغاز می‌شود.

آغاز ثبت‌نام‌ در کنکور سراسری سال ۹۸ از امروز

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، ثبت‌نام‌ و شرکت‌ در آزمون‌ سراسری سال ۱۳۹۸ برای پذیرش در رشته‌های با آزمون در دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه‌)، نیمه حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی، دانشگاه‌ پیام‌ نور و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و دانشگاه آزاد اسلامی از امروز چهارشنبه ۲۴ بهمن آغاز می‌شود.

داوطلبان آزمون‌ سراسری سال ۱۳۹۸ برای پذیرش در رشته‌های با آزمون دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی دولتی و غیر دولتی می‌توانند از امروز برای ثبت‌نام اقدام کنند.

ثبت نام منحصراً از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org انجام می‌شود و مهلت ثبت نام تا روز پنجشنبه ۲ اسفند ۹۷ ادامه دارد.

دفترچه راهنما به همراه اطلاعیه تکمیلی ثبت‌نام در آزمون مذکور همزمان با شروع ثبت‌نام از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش قابل دسترس است.

آزمون سراسری سال ۱۳۹۸ در روزهای ۱۳ و ۱۴ تیرماه سال ۱۳۹۸ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول