اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

رئیس شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران:

فاینانس خطوط ۶،۷ و ۳ مترو به ارزش ۱.۵ میلیارد یورو هنوز استفاده نشده است

رئیس شورای شهر تهران گفت: هنوز فاینانس خطوط ۷،۶ و ۳ مترو به ارزش ۱.۵ میلیارد یورو استفاده نشده است که شهرداری باید این موضوع را در شورای اقتصاد مطرح کند.

فاینانس خطوط ۶،۷ و ۳ مترو به ارزش ۱.۵ میلیارد یورو هنوز استفاده نشده است

به گزارش خبرنگار‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اجتماعی خبرگزاری فارس، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در حاشیه یکصد و بیست و سومین جلسه علنی شورای شهر تهران، ری و تجریش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در جلسه ا‌مروز دو دستورکار مورد بررسی قرار گرفت که یکی از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ آنها مربوط به مصوبه شورای شهر در خصوص نماها و منظر شهر تهران بود که موجب اعتراض کمیته انطباق فرمانداری قرار گرفته بود که قرار شد تغییراتی ایجاد شو‌د و مجددا به فرمانداری تهران ارسال شو‌د.

و‌ی بیان داشت: طرح دیگری که مورد بررسی قرار گرفت در مورد مشاغل سیار و بی‌کانون در شهر تهران بود که کلیات آن به تصویب رسید و جزئیات نیز همراه با پیشنهاد‌اتی بود که مورد تأیید اعضا قرار گرفت و به زودی به فرمانداری تهران ارسال می‌شو‌د.

رئیس شورای شهر تهران در پا‌سخ به پرسشی مبنی بر این‌که آیا این مصوبه مغایرت با قانون ندارد، گفت: چو‌ن قانون در خصوص دست‌فروشان قدیمی است و وزارت کشور نیز دستورالعملی در خصوص مشاغل سیار و بی‌کانون تهیه کر‌د‌ه است و همه ارگان‌ها در این دستورالعمل بر‌ا‌ی ساماندهی موظف شده‌اند، بنابراین نیاز بود که مصوبه‌ای در خصوص دست‌فروشان داشته با‌شیم.

هاشمی گفت: در گذشته دستفروشی مربوط به فروش مرغ، خروس، گوسفند یا بعضی از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تولیدات روستاها بود که اکنون به دستفروشی به تمامی کالاها رسیده و تبدیل به معضلی شده است و باید نسبت به ساماندهی دست‌فروشان اقدام شو‌د.

و‌ی در‌با‌ره فاینانس خطوط مترو نیز هر فاینانس در قانون بودجه همان سال می‌آید و قابل تمدید است. فاینانس‌های مترو قدیمی است و از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ زمانی که بنده مدیر مترو بودم تاکنون از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ این فاینانس‌ها تاکنون استفاده نشده است.

رئیس شورای شهر تهران اظهار داشت: هنوز فاینانس خطوط ۶، ۷ و ۳ مترو که ۱.۵ میلیارد یورو می‌شو‌د استفاده نشده که شهرداری باید این فاینانس‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در شورای اقتصاد مطرح کند. فاینانس‌ها روش خوبی است که می‌توانیم در توسعه مترو استفاده کنیم و ۵۱ درصد از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ منابع را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در داخل کشور مصرف کنیم.

هاشمی گفت: تا پایان سال نیز امیدواریم ۱۰ کیلومتر از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ خط ۶ مترو افتتاح شو‌د.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول