اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  محور مقاومت

المسیره:ایرانی‌ها، جنایات ائتلاف سعودی در یمن را محکوم کردند

شبکه «المسیره» یمن گزارش داد، ایرانی‌های شرکت‌کننده در راهپیمایی بیست و دوم بهمن با در دست گرفتن تصاویری، جنایات ائتلاف سعودی در یمن را محکوم کردند.

المسیره:ایرانی‌ها، جنایات ائتلاف سعودی در یمن را محکوم کردند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، خبرگزاری‌ها و وب‌سایت‌های خبری از سرتاسر دنیا راهپیمایی گسترده مردم ایران در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را بازتاب دادند.

 شبکه «المسیره» یمن گزارش داد، شرکت‌کنندگان در راهپیمایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، تصاویری از قربانیان حملات ائتلاف سعودی-آمریکایی به یمن را در دست داشتند.

در ادامه این گزارش آمده، مصیبت‌های وارده به ملت یمن از خاطر ایرانی‌های شرکت‌کننده در این راهپیمایی از بین نرفته و آنها با در دست داشتن پلاکاردهایی، حمله به یمن را محکوم کردند.

المسیره سپس نوشت، مشارکت‌کنندگان همچنین حمایت غرب از ائتلاف سعودی و ادامه محاصره که منجر به بدترین فاجعه انسانی در جهان شده، محکوم کردند.

شبکه المسیره همچنین طی گزارش دیگری، حضور مردم را «میلیونی» توصیف کرد. این شبکه در وبسایت خود نوشت، صبح امروز در پایتخت ایران و همه جای کشور ایران، راهپیمایی‌های میلیونی در بزرگداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد. جمعیت پرشور از صبح زود به خیابان‌های تهران آمدند و از دوازده مسیر بزرگ به سمت میدان آزادی محل برگزاری جشن رهسپار شدند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول