اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

حجت‌الاسلام منتظری:

خائنین به انقلاب اسلامی از غصه بمیرند

دادستان کشور با اشاره به این‌که امروز انقلاب با همه فراز و نشیب‌هایش به چهل سالگی رسیده است، گفت: آنهایی که در بین ارازل و اوباش وعده دادند انقلاب 40 سالگی خود را نمی‌بیند، از غصه بمیرند.

خائنین به انقلاب اسلامی از غصه بمیرند

به‌گزارش خبرگزاری فارس از جزیره کیش، همایش «تبیین نقش طلاب و دانشجویان تمدن‌ساز در چهل سالگی انقلاب» به‌مناسبت دهه مبارک فجر و چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی شامگاه یکشنبه در پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور در این همایش اظهار داشت: چهل سال قبل ملت برای تغییر در نظام ظالم وقت خود اراده کرد و با پشتیبانی از مرجع تقلیدش امام خمینی(ره)، برگ زرینی را در تاریخ انقلاب و تاریخ ایران آفرید. 

وی افزود: 40 سال قبل حرکت مبارزه با ظلم و استکبار با رهبری امام راحل آغاز شد، ملت تبعیت کرد، هزینه داد و در چنین شبی نظام شاهنشاهی سقوط کرد و جمهوری اسلامی ایران به‌وجود آمد.

دادستان کل کشور که در سخنرانی پیشین خود در جزیره کیش عنوان کرده بود برخی مدیران کشور بی‌عرضه هستند، گفت: به کوری چشم آنهایی که در محاسبات خودشان مطمئن بودند که انقلاب چهل سالگی خودش را نمی‌بیند، انقلاب اسلامی با همه دشمنی‌های داخلی و شرقی و غربی و با همه فراز و نشیب‌هایش امروز به سن چهل سالگی رسیده است، و آنهایی که در جمع عده‌ای از ارازل و اوباش وعده دادند انقلاب چهل سالگی خودش را نمی‌بیند، از غصه بمیرند.

حجت‌الاسلام منتظری ادامه داد: جوانان امروز، 40 سال قبل نبودند که آثار آن صحنه‌های سیاه و اوراق ننگین و شرم‌آوری که رژیم پهلوی در تاریخ این کشور از خود باقی گذاشته را ببیند، سرسپردگی و نوکر معابی برابر استکبار و به یغما بردن سرمایه کشور و تسلط بیگانگان کشور به همه حوزه‌های این کشور را ندیدند.

وی تصریح کرد: ما وارث یک حکومت و نظامی هستیم که هزینه‌های بسیاری برای آن داده شده است، بیش از 250 هزار نفر شهید شدند که 17 هزار نفر از آنها توسط منافقان و عناصر داخلی به شهادت رسیدند، خون شهید آثار خودش را می‌گذارد.

دادستان کشور اظهار داشت: امروز وارث خون عزیرانی هستیم که دست اجانب را از این کشور کوتاه کردند، به کشور استقلال آوردند و عزت بخشیدند و با خون خودشان درخت انقلاب را بارور کردند، این مسیر همچنان ادامه دارد و این درخت همچنان نیاز به تلاش و مجاهدت دارد.

وی افزود: پیام شهدا این است که ما دین‌مان را ادا کردیم، جانمان را دادیم و این انقلاب را به‌ثمر رساندیم و شما باید این راه را ادامه دهید، بسیج دانشجویی و طلاب این رسالت را باید به مرحله‌ای برسانند که شایسته نظام جمهوری اسلامی است.

منتظری در پایان گفت: حضور همه افراد با همه سلایق و عقیده‌ها و وجود اختلاف سلیقه‌ها در مسائل سیاسی و اقتصادی و... در روز 22 بهمن‌ماه ضروری است، 22 بهمن یک روز خاص است، این تکلیف همه ما است که در هر شرایطی در این راهپیمایی حاضر شویم.

انتهای پیام/88043/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول