اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  سایر حوزه ها

نیمی از دانشجویان آمریکایی از کیفیت غذای دانشگاه ناراضی‌اند

گزارش‌های منتشر شده حاکی از‌ آن است که کیفیت پایین غذای دانشگاه‌های آمریکا همراه با قیمت بالا منجر به گرسنه ماندن دانشجویان شده است.

نیمی از دانشجویان آمریکایی از کیفیت غذای دانشگاه ناراضی‌اند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از «usnews»، گزارش‌های منتشر شده حاکی از‌ آن است که کیفیت پایین غذای دانشگاه‌های آمریکا همراه با قیمت بالا منجر به گرسنه ماندن دانشجویان شده است. 

بررسی‌ها نشان می‌دهد در حالی‌که در گذشته تنها 9 درصد از دانشجویان به کیفیت غذای دانشگاه‌ها معترض بودند، در سال جاری شمار معترضان به بیش از 50 درصد افزایش یافته است. 

دانشجویان که به گرانی بیش از حد غذاها معترض هستند می‌گویند: علاوه بر هزینه‌های بالای شهریه دانشگاه، خرید کتاب و انجام پروژه‌ها هزینه غذا هم به مخارج دانشجویی اضافه شده است. 

همچنین، بعضی از دانشجویان برای تأمین امکان مالی خرید غذا دست به فروش اشیاء ارزشمند خود می‌زنند.

دانشجویان معترض می‌گویند: « «ناامنی غذایی» در دانشگاه‌های آمریکا موج می‌زند و نبود تغذیه درست و کافی مشکل  مداوم و هر روزه است».

کادی، یکی از بنیانگذاران اتحادیه بانک غذای دانشگاه‌های‌ آمریکا می‌گوید: ما اینجا دانشجویانی داریم که ازدواج کرده و فرزند دارند اما دچار فقر غذایی هستند و وضعیت تغذیه دانشگاه هم طوری نیست که بتواند نیاز‌های غذایی دانشجویان را برطرف کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول