اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

مخالفت بولیوی با «گوایدو» درباره مداخله نظامی آمریکا در ونزوئلا

رئیس‌‌جمهور بولیوی در واکنش به اظهارات جنجالی رئیس‌جمهور خودخوانده ونزوئلا گفت: «ما سخنان خوان گوایدو خودخوانده را که از مداخله نظامی آمریکا در ونزوئلا استقبال می‌کند، رد می‌کنیم».

مخالفت بولیوی با «گوایدو» درباره مداخله نظامی آمریکا در ونزوئلا

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، به دنبال اظهارات رئیس‌جمهور خودخوانده ونزوئلا درباره احتمال درخواست او از آمریکا به منظور مداخله نظامی در ونزوئلا، «اوو مورالس» رئیس‌جمهور بولیوی از او و همچنین کشورهایی که وی را به رسمیت شناخته‌اند بشدت انتقاد کرد.

واکنش‌ها به اظهارات اخیر «خوان گوایدو» رئیس‌جمهور خودخوانده ونزوئلا که در آن احتمال درخواستش از آمریکا برای توسل به گزینه نظامی به منظور کنار زدن «نیکلاس مادورو» از ریاست جمهوری ونزوئلا را رد نکرده بود، همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری «آناتولی»، رئیس‌جمهور بولیوی در توئیتر خود نوشت: «ما اظهارات خوان گوایدو (رئیس‌جمهور) خودخوانده را که از مداخله نظامی آمریکا در ونزوئلا استقبال می‌کند، رد می‌کنیم».

«اوو مورالس» افزود: «من در شگفت هستم که روسای جمهور کشورهای برادر ما که او (گوایدو) را به رسمیت شناختند، درباره چنین تحریک‌هایی برای جنگ در آمریکای لاتین چه حرفی برای گفتن دارند».

اظهارات رئیس‌جمهور خودخوانده حتی انتقاد دموکرات‌های کنگره آمریکا را هم درپی داشت و آنها در واکنش به مصاحبه روز گذشته گوایدو تاکید کردند که او نمی‌تواند برای تقویت خود، آمریکا را به مداخله نظامی دعوت کند (جزئیات بیشتر).

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول