اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

با صدور پیامی

وزیر علوم درگذشت ابوالقاسمی را تسلیت گفت

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پیامی درگذشت محسن ابوالقاسمی، رئیس سابق گروه فرهنگ و زبان‌های باستانی دانشکده ادبیات و علوم انسانی و استاد بازنشسته دانشگاه تهران را تسلیت گفت.

وزیر علوم درگذشت  ابوالقاسمی را تسلیت گفت

 به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از وزارت علوم، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پیامی درگذشت محسن ابوالقاسمی، رئیس سابق گروه فرهنگ و زبان‌های باستانی دانشکده ادبیات و علوم انسانی و استاد بازنشسته دانشگاه تهران را تسلیت گفت.

درمتن پیام منصور غلامی آمده است: « خبردرگذشت محسن ابوالقاسمی،رئیس سابق گروه فرهنگ وزبان های باستانی دانشکده ادبیات وعلوم انسانی تهران موجب تاثر وتالم اینجانب شد.

مرحوم ابوالقاسمی در کارنامه درخشان خود اوراق زرینی مشحون از خدمات فاخر علمی - پژوهشی و پرورش پژوهشگران و صاحبنظران فرزانه‌ای را به ودیعه دارد که اکنون در ساحت زبان‌ها و فرهنگ کهن ایران در عالی‌ترین سطوح به خدمات آموزشی و پژوهشی اهتمام می‌ورزند. این اندیشمند فقید، در طول عمر خود، منشا خدمات ارزشمند فراوانی در تالیف و ترجمه و تحقیق بوده و چاپ و نشر بیش از بیست عنوان کتاب که غالباً درسنامه مراکز آموزش عالی شده‌اند، نمونه‌ای از اجتهاد علمی این فقید سعید بود.

این ضایعه را به همه سوگواران، خانواده محترم و معزا و همچنین جامعه علمی و دانشگاهی کشور تسلیت می‌‌گویم و از خداوند متعال برای آن مرحوم، غفران الهی و علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل آرزومندم.»

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول