اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سمنان:

خواب شوم استکبار جهانی در راهپیمایی 22 بهمن به کابوس تبدیل می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: خواب شوم استکبار جهانی در راهپیمایی 22 بهمن به کابوسی برای دشمن تبدیل می‌شود.

خواب شوم استکبار جهانی در راهپیمایی 22 بهمن به کابوس تبدیل می‌شود

حجت‌الاسلام‌ غلام‌رضا قندهاری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان در آستانه 22 بهمن اظهار کرد: 22 بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را با حضور تماشایی در سراسر میهن اسلامی ازجمله در استان ولایتمدار سمنان جشن می‌گیریم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان ادامه داد: در چهل سالگی انقلاب اسلامی هستیم و دشمنان نظام الهی ما دنبال این بودند تا مردم بزرگوار ایران اسلامی چهل سالگی انقلاب اسلامی را نبینند؛ اما به کوری چشم آنها، مردم ما با نشاط بیشتری در صحنه حضور دارند.

قندهاری افزود: درست است که مشکلات اقتصادی داریم؛ اما اساس نظام قرص و محکم سر جای خود باقی مانده و نظام جمهوری اسلامی مورد عنایت امام زمان (عج) است.

وی با بیان اینکه خون شهدا نمی‌گذارد آسیبی به مملکت اسلامی ایران وارد شود، تصریح کرد: مردم عزیز ما بسیار فهیم و هوشیار هستند و همیشه در صحنه حضور دارند و این امر را برای خود از واجبات می‌دانند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با تأکید بر اینکه خواب شوم استکبار جهانی با حماسه‌سازی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن به کابوسی برای دشمن تبدیل می‌شود، اضافه کرد: مردم یک‌بار دیگر مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و اذنابش می‌زنند.

قندهاری با اشاره به اینکه راهپیمایی 22 بهمن را در سراسر استان سمنان باشکوه‌تر برگزار می‌کنیم، اظهار کرد: چهل سالگی انقلاب را در 22 بهمن با حضور معنادار ملت ایران جشن می‌گیریم.

انتهای پیام/75035/م20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول