اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

فرمانده سپاه نینوا گلستان:

22 بهمن امسال تماشایی خواهد بود/ برای فرد انقلابی بن‌بستی وجود ندارد

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به اینکه مردم خود را برای پاسخ مستحکم به یاوه‌گویی‌های غرب در جشن 40 سالگی انقلاب آماده می‌کنند، گفت: 22 بهمن امسال تماشایی خواهد بود.

22 بهمن امسال تماشایی خواهد بود/ برای فرد انقلابی بن‌بستی وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، روستای «قوینلی» یکی از روستاهای اعجاب برانگیز شهرستان گنبدکاووس در استان گلستان است که از چندین منظر منحصر به فرد و همواره زبان‌زد خاص و عام بوده است، روستای سادات‌نشینی که عمده افراد آن با فامیلی «حسینی» از تبار اهل بیت عصمت و طهارت (ع) بوده و در ولایتمداری و انقلابی‌گری شهره‌اند.

روستایی که عمده نسل اول و دوم بعد از انقلاب در آن به خدمت انقلاب و نهادهای انقلابی درآمدند تا دین خود را به این میهن اسلامی و نهضت مردمی ادا کنند و اخیرا نیز جوانان بسیاری از این روستا به عنوان مدافع حرم از حرم آل‌الله در سوریه دفاع می‌کردند.

این روستا که در کنار شهدای بسیار و گرانقدرش سردار «سید مختار حسینی» را نیز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است شامگاه پنج شنبه میزان مراسم یادواره شهدایی بود که با حضور پرشور مردم شیعه و سنی و سخنرانی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با شکوه خاصی برگزار شد.

* دعوای امروز ما با استکبار از جنش فکر و اندیشه است

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در این مراسم با اشاره به اینکه امام راحل عظیم‌الشان انقلاب ما از همان سال 42 می دانست چه می‌خواهد و چه نمی‌خواهد، ادامه داد: امام راحل 15 سال مبارزه کرد تا بدنه مردم را همراه ایده الهی‌اش کند و مردم‌سالاری دینی را در قالب جمهوری اسلامی ایران نه یک کلمه کم و نه بیشتر برای ملت به ارمغان آورد.

معروفی دعوای امروز دنیا را میان حق و باطل دعوایی از جنس اندیشه و فکر است، تصریح کرد: در حوزه بین‌المللی دعوا بین سلطه‌گری و سلطه‌ستیزی است و امروز ایران اسلامی به عنوان طلایه‌دار ظلم‌ستیزی و سلطه‌ستیزی در برابر دنیای استکبار شناخته شده است.

وی با اشاره به اینکه سخنان دشمن مبنی بر دشمنی و مخالفت با ایران به دلیل توان هسته‌ای و تگرانی‌های اتمی یک دروغ بزرگ است، گفت: امروز همه دنیا می‌دانند که از یک سو سلاح هسته‌ای ناکارآمدترین سلاح حال حاضر دنیاست و از دیگر سو ایران اسلامی به فتوای امامین انقلاب تولید و استفاده از سلاح اتمی را حرام دانسته و و خود و جوانان خود قربانی سلاح‌های شیمیایی در جنگ تحمیلی می‌داند.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه اگر امروز ما موشک‌های نقطه‌زن می‌سازیم هم پیامی دارد که جوان 35 ساله ما به جبهه کفر می‌گوید مراقب باشید که غلط زیادی نکنید، اضافه کرد: امروز دعوای ما با غرب دعوای اسلام ناب با اسلام آمریکایی است زیرا امثال داعش که از آستین آمریکا بیرون آمده‌اند از راه فکر و اندیشه به دنبال اسلام‌هراسی و القای اسلام خشن و بی‌منطق به دنیا به عنوان نسخه اصلی اسلام هستند.

* هر حنجره و قلمی که باعث انشقاق شود مزدور دشمن است

معروفی با تاکید بر اینکه امروز هر حنجره و قلمی که باعث انشقاق در کشور شود مزدور دشمن است، افزود: ایران اسلامی مهد برادری و برابری است و امروز در استانی همچون گلستان تقدیم 560 شهید اهل تسنن خود گواه بزرگی برای این است که همه مردم ایران اسلامی از اقشار مختلف دل در گرو انقلاب دارند.

وی با اشاره به اینکه اسلام و انقلاب ما بن‌بست ندارد، خاطرنشان کرد: مگر می‌شود به خدا، قرآن و دستورات دینی اعتقاد داشته باشیم و به بن‌بست برسیم؟

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه به جرات می‌گویم اگر کسی انقلابی باشد بدون قطع بن‌بستی ندارد، ادامه داد: هر که در این نظام و انقلاب به بن رسیده قطعا همت ندارد و خود اوست که بریده و دست از دامن انقلاب و ولایت دست کشیده و گرنه هیچ‌گاه مسیر یک انقلابی بن‌بستی ندارد.

معروفی با تاکید بر اینکه امروز برخی حکم رهبری را پیشنهاد و توصیه قلمداد کرده و دنبال ایستادن در برابر نظر ولی هستند، تصریح کرد: با قاطعیت عرض می‌کنم وقتی در برابر نظر ولی ایستادیم یعنی فاتحه خود را خوانده‌ایم و تردیدی نداشته باشید که کسانی که خود را اینگونه از مجرای ولایت خارج کرده‌اند سیلی محکمی از تاریخ خواهند خورد.

وی 22 بهمن امسال را تماشایی و بی‌نظیر دانست و تاکید کرد: دشمنان ما که امروز خود را رسوا و ناکام شده‌اند می‌خواهند در 25 بهمن در ورشو لهستان مثلا در برابر انقلاب اسلامی صفإ آرایی کنند ولی قطعا خود را در این نشست رسوا و روسیاه خواهند کرد.

* شهدا متعلق به یک شهر و روستا نیستند/ اقتصاد و معیشت مردم را از انقلاب دور نخواهد کرد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس نیز در این مراسم با اشاره به اینکه شهدا از ما پیروی از ولایت و ماندن در این خط را می‌خواهند، اظهار کرد: همه باید در وهله نخست قدر این انقلاب بزرگ و شکوهمند را بدانیم تا فردا در محضر شهدایی که هرچه داشتند را برای انقلاب فدا کردند، شرمنده نباشیم.

رمضانعلی قاسمپور با بیان اینکه شهدا متعلق به یک روستا و شهرستان نیستند، افزود: آنها متعلق به همه بشریت هستند زیرا آنها برای همه دنیا و آزادگی در دنیا جنگیدند و فداکاری کردند.

وی با تاکید بر اینکه کربلا جهل علم نبود بلکه جهل عقل بود، خاطرنشان کرد: در روز عاشورا آنانکه در برابر او صف‌آرایی کردند امام را می‌شناختند و بسیاری از مردمی که او را دعوت کردند با استدلال‌های آبکی او را تنها گذاشتند، بهانه‌هایی برای ترک امام که جنسش جنسی از جمله اقتصاد و معیشت و خطر و داشت.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول