اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

سرمربی تیم فوتبال 90 ارومیه:

تیم 90 ارومیه بازی قابل قبولی در مقابل گل‌ریحان البرز انجام داد

سرمربی تیم فوتبال 90 ارومیه گفت: تیم 90 ارومیه امروز بازی قابل قبولی در مقابل گل‌ریحان البرز انجام داد.

تیم  90 ارومیه بازی قابل قبولی در مقابل گل‌ریحان البرز انجام داد

 وحید بیاتلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، پس از باخت یک بر صفر تیم خویش در مقابل گل‌ریحان البرز اظهار کرد: تیم 90 ارومیه بازی را بسیار خوب آغاز کرد و اطلاعاتش از تیم حریف کامل و دقیق بود و فضاها را بست و حتی تا دقیقه 38 مسابقه که تیم 90 نخستین گل مسابقه را دریافت کرد، هیچ موقعیت گل‌زنی را برای تیم حریف به وجود نیاورد.

وی تصریح کرد: زمانی که تیم 90 تمرکز خود را از دست داد، با توجه به اینکه تیم حریف حرفه‌ای‌تر و باتجربه‌تر بودند، از تک موقعیت خود نهایت استفاده را کرده و به گل رسیدند.

سرمربی تیم فوتبال 90 ارومیه گفت: در نیمه دوم بازی، تیم 90 ارومیه تغییر تاکتیک داد و با وجود اینکه نیمه دوم را به خوبی آغاز نکرد اما در ادامه بر بازی مسلط شد و چند موقعیت 100 درصدی گل‌زنی را به وجود آورد اما متاسفانه آن را از دست داد، اما با این حال تلاش بازیکنان 90 جای تقدیر دارد چون با وجود اینکه در سطح لیگ یک از شرایط مطلوبی برخوردار نیست اما بازی‌های این تیم با امکاناتش کاملا متفاوت است.

وی افزود: این باخت ناراحت کننده بوده اما از نوع بازی تیم خرسند هستم چون بازی قابل قبولی در مقابل گل‌ریحان البرز انجام داد.

انتهای پیام/61024/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول