اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

63 درصد خودروهای پست دی اچ ال برقی شد

شرکت دی اچ ال که خدمات پستی خود را در سراسر جهان ارائه می دهد، به منظور کاهش آلودگی محیط زیست از افزایش تعداد خودروهای برقی مورد استفاده خود خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از نیواطلس، شرکت دی اچ ال که خدمات پستی خود را در سراسر جهان ارائه می دهد، به منظور کاهش آلودگی محیط زیست از افزایش تعداد خودروهای برقی مورد استفاده خود خبر داد.

 بر اساس آماری که توسط دی اچ ال منتشر شده، 63 درصد از خودروهای حمل مرسوله های پستی این شرکت برقی شده اند.

دی اچ ال قصد دارد تا سال 2025 استفاده از خودروهای پاک و دوستدار محیط زیست را تا 70 درصد افزایش دهد و همچنین میزان آلایندگی دیگر خودروهای تولیدی خود را به صفر نزدیک کند. این شرکت همچنین استفاده از وی های جدید و پهپادهای مختلف را برای تحویل اقلام پستی در دستور کار قرار خواهد داد.

دی اچ ال تنها شرکت پستی نیست که از خودروهای برقی دوستدار محیط زیست استفاده می کند. قبل از این فدکس هم فرایندهای مشابهی را در امریکای شمالی آغاز کرده بود. خودروی برقی دی اچ ال NGen-1000 نام دارد و با هر بار شارژ می تواند 160 کیلومتر را طی کند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول