اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

خبر خوب/

برگزاری کارگاه‌های آموزشی به منظور افزایش آگاهی‌های حقوقی و ترویج فرهنگ صبر و گذشت

رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: تدوین برنامه‌های آموزشی کودکان و نوجوانان بر اساس آمار و پراکندگی آسیب‌ها در مناطق شهری و روستایی استان گلستان از دیگر برنامه‌هایی است که در قالب این تفاهم نامه به دنبال تحقق آن هستیم.

برگزاری کارگاه‌های آموزشی به منظور افزایش آگاهی‌های حقوقی و ترویج فرهنگ صبر و گذشت

به گزارش خبرگزاری فارس، هادی هاشمیان، رئیس کل دادگستری گلستان در حاشیه امضاء تفاهم نامه همکاری با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: بر اساس این تفاهم نامه کودکان و نوجوانان به عنوان همیار قانون با قوانین و مقررات به زبان ساده و قابل فهم آشنا می‌شوند و به همسالان خود در مدرسه و خانواده آموزش می‌دهند.

رئیس کل دادگستری استان گلستان افزود: دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی مشترک قضات و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از دیگر برنامه‌هایی است که به منظور افزایش آگاهی‌های حقوقی و ترویج فرهنگ صبر و گذشت در استان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای کودکان و نوجوانانی که تخلفی مرتکب شده‌اند از دیگر بند‌های دیده شده در این تفاهم نامه است.

هاشمیان خاطرنشان کرد: تدوین برنامه‌های آموزشی کودکان و نوجوانان بر اساس آمار و پراکندگی آسیب‌ها در مناطق شهری و روستایی استان گلستان از دیگر برنامه‌هایی است که در قالب این تفاهم نامه به دنبال تحقق آن هستیم.

رئیس کل دادگستری استان گلستان در پایان گفت: پیگیری این تفاهم نامه با دفتر حمایت از حقوق زنان و کودکان دادگستری استان است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول