اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

رئیس اتاق اصناف مرکز گیلان در گفت‌وگو با فارس:

طرح «شهر شب» در 4 شهرستان استان گیلان اجرا می‌شود/ حضور گسترده بازاریان در راهپیمایی 22 بهمن

رئیس اتاق اصناف مرکز گیلان با اشاره به حضور گسترده بازاریان در راهپیمایی 22 بهمن گفت: طرح «شهر شب» در چهار شهرستان استان گیلان اجرا می‌شود.

طرح «شهر شب» در 4 شهرستان استان گیلان اجرا می‌شود/ حضور گسترده بازاریان در راهپیمایی 22 بهمن

جلال‌الدین محمدشکریه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به جشن 40 سالگی انقلاب اظهار کرد: اصناف و بازاریان استان با حضور در راهپیمایی 22 بهمن ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی، توطئه‌های دشمنان میهن اسلامی‌مان را خنثی می‌کنند.

وی با اشاره به جزئیات طرح «شهر شب» در استان گیلان بیان کرد: اتاق اصناف از ظرفیت بالایی برخوردار بوده و اصناف به‌عنوان آخرین حلقه طرح شهر شب، تأثیرگذارترین بخش این طرح است.

رئیس اتاق اصناف مرکز گیلان از اجرای این طرح در چهار شهرستان استان خبر داد و افزود: طرح شهر شب در شهرستان‌های رشت، لاهیجان، انزلی و آستارا اجرا می‌شود.

شکریه با بیان اینکه رشت از دیرباز به شهر بیدار معروف بوده تصریح کرد: با جمع‌آوری بساط دست‌فروشان در ساعات پایانی شب، اصناف آمادگی ورود قاطعانه به طرح شهر شب را داشته و این طرح می‌تواند به‌عنوان الگویی برجسته در سطح کشور مطرح شود.

وی با اشاره به نظارت اتاق اصناف بر واحدهای صنفی گفت: با وجود گرانی‌های اخیر که عمدتاً ناشی از نوسانان ارزی است، واحدهای صنفی با کمترین سود اجناس خود را به دست مصرف‌کننده می‌رسانند و در شب عیدی مشکلی در تأمین کالاهای اساسی نداریم.

انتهای پیام/3389

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول