اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

ناصر ساعی:

به اعتقاد واسیلی گوجا بازیکنان آذربایجان از لحاظ تکنیک ضعیف هستند/تلاش می‌کنیم بین 4 تیم برتر قرار گیریم

سرمربی تیم نوجوانان تراکتورسازی تبریز گفت: تلاش می‌کنیم در بین 4 تیم برتر لیگ قرار گیریم.

به اعتقاد واسیلی گوجا بازیکنان آذربایجان از لحاظ تکنیک ضعیف هستند/تلاش می‌کنیم بین 4 تیم برتر قرار گیریم

ناصر ساعی صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: از بازیکنان تیمم نهایت تشکر را دارم که با تلاش و پشتکار خود توانستند به جمع 10 تیم برتر نوجوانان کشور صعود کردند و این صعود حق‌شان بود.

وی تصریح کرد: من به این تیم خیلی امیدوار هستم و ان‌شاءالله با تداوم تمرینات به جمع 4 تیم برتر صعود کرده و مقام خوبی را در لیگ برتر کسب خواهیم کرد.

بازیکن سابق تیم تراکتورسازی تبریز گفت: زمانی که بازیکن بودم، آقای واسیلی گوجا سرمربی تیم تراکتورسازی بود، وی اعتقاد داشت که بازیکنان آذربایجان از لحاظ تکنیک ضعیف بوده و بیشتر روی قدرت بدنی تیم کار می‌کرد و تمرینات فشرده بدنسازی برایمان می‌گذاشت، اما من به دنبال این هستم که تیمم با مالکیت توپ بر حریفانش برتری داشته و با حفظ توپ بتوانیم برابر حریف خود به پیروزی برسیم و در بازی مقابل ملوان هم فکر کنم 70 درصد مالکیت توپ با تیم تراکتورسازی بود و در طول فصل برابر تمامی حریفان خود برتری کامل داشتیم و مالکانه بازی کردیم.

ناصر ساعی افزود: تیم نوجوانان تراکتورسازی را من خودم بستم و خیلی به موفقیت این تیم امیدوارم هستم هر چند بازی اول را باختیم و حتی تعدادی از دوستان به من گفتند این تیم، تیم نمی‌شود اما با بازیکنان تیم صحبت کردم و با جدیت کار کردیم و امروز مزد تلاش‌مان را با صعود به مرحله بعدی گرفتیم.

وی گفت: از تیم ما ابراهیم‌زاده و افخم به تیم ملی نوجوانان دعوت شدند و چند بازیکن دیگر ما هم شایستگی حضور در تیم ملی را دارند و در مراحل بعدی که مربیان تیم ملی بیشتر روی بازیکنان تیم‌ها تمرکز می‌کنند، امیدوارم تعداد ملی‌پوشان تراکتورسازی افزایش یابد.

در هفته پایانی دور مقدماتی مسابقات لیگ نوجوانان کشور تیم تراکتورسازی با برتری 3 بر 2 مقابل ملوان‌انزلی، به مرحله بعدی این مسابقات صعود کرد.

انتهای پیام/30/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول