اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بناب:

تشکل‌های دانشجویی و انقلابی در تبیین دستاوردهای انقلاب کوشا باشند/ مهم‌ترین دستاورد انقلاب گسترش جبهه مقاومت در منطقه و جهان است

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بناب با بیان اینکه تشکل‌های دانشجویی و انقلابی در تبیین و انعکاس دستاوردهای انقلاب بیش از این‌ها باید کوشا باشند، گفت: مهم‌ترین دستاورد انقلاب گسترش جبهه مقاومت و دامنه پیام در جهان است که نمونه‌های بارز آن بیداری اسلامی بود.

تشکل‌های دانشجویی و انقلابی در تبیین دستاوردهای انقلاب کوشا باشند/  مهم‌ترین دستاورد انقلاب گسترش جبهه مقاومت در منطقه و جهان است

محمدصادق نبائی تبریز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز در پاسخ به این سوال که این روزها دشمنان انقلاب با ترفندهای مختلف در صدد کم‌رنگ کردن دستاوردهای 40 ساله انقلاب هستند، شما در این ارتباط چه تحلیلی دارید؟، اظهار داشت: با ورود انقلاب اسلامی به دهه پنجم طبیعتا شاهد چنین حرکت‌هایی خواهیم بود، چون از زمان پیروزی انقلاب اسلامی در ۴ دهه اخیر دشمنان در حوزه‌های مختلف از جبهه حق شکست خورده و ناکام بودند و برای نمونه ایران به عنوان یک کشور راهبردی و موثر منطقه موجب قطع ید متجاوزانی بوده که با دست درازی در معادلات منطقه به دنبال تامین اهداف استکباری خود بودند.
 

 

این فعال دانشجوی استان آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: به طور کلی دشمنان بزرگترین تهدید را برای خود فرا گیر شدن این پیام صادر شد که در اوائل انقلاب شاهد فروپاشی بلوک شرق بوده‌ایم و با عنایت به کلام رهبری که فرمودند آمریکا رو به افول است، می‌بینیم که پایه‌های بلوک غرب نیز سست شده است.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بناب در ادامه در پاسخ به این پرسش که در عصر امروز چه ضرورتی دارد که دستاوردهای 40 ساله انقلاب در حوزه‌های مختلف‌ برای دوست و دشمن تبیین شود؟، خاطرنشان کرد: ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی از اهم مباحثی است که باید در ابتدا دهه پنجم به آن پرداخته شود، چون با مشخص شدن دستاوردهای انقلاب موجب دلگرمی و امید مستضعفین مجاهدی می‌شود که انقلاب اسلامی را الگوی خود می‌دانند.

به گفته وی تبیین دستاوردهای انقلاب موجب تقویت امید و نشاط بین مردم خواهد شد  و هم مشت محکمی است بر دهان منافقان و یاوه‌گویان، چرا که دشمن با هوچی گری و دغل کاری سعی در منفعل نشان دادن انقلاب دارد که برای شکست این توطئه فضای رسانه بستر مناسبی برای تبیین دستاوردهاست و می‌توان نهایت بهره‌برداری را کرد.


تشکل‌های دانشجویی و انقلابی در تبیین دستاوردهای انقلاب کوشا باشند

این فعال دانشجوی دانشگاه بناب یادآور شد: مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی گسترش جبهه مقاومت و دامنه پیام انقلاب اسلامی در منطقه و جهان است که نمونه‌های بارز آن بیداری اسلامی است که به بیان رهبری  "این پیام به اروپا خواهد رسید" شاهد بیداری اروپا هستیم  که حوادث اخیر فرانسه موید این بیان است.

وی در ادامه و پاسخ به این سوال که وظایف و تکالیف تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌ها در قبال تبیین دستاوردهای 40 ساله انقلاب چیست؟ تصریح کرد: نقش تشکل‌های دانشجویی علاوه بر روشنگری و تبیین در سطح دانشگاه باید در سطح جامعه پر رنگ باشد، چون دانشجو به عنوان موذن جامعه است و اکثر دلسردی‌هایی که در سطح‌ جامعه وجود دارد، شاید می‌توان گفت از عدم تبیین کامل دستاوردهای انقلاب از طرف تشکل‌های دانشجویی است  که چاره این مشکل هر چه بیشتر فعال شدن تشکل‌های انقلابی در سطح جامعه است.

انتهای پیام/ 60023 /40/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول