اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

فرمانده سپاه شهرستان پردیس:

موزه شهدا در بوستان نور شهدای پردیس افتتاح شد/ برگزاری چهل برنامه شاخص در پردیس

فرمانده سپاه شهرستان پردیس گفت: موزه چهل شهید شهرستان پردیس به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بوستان نورالشهدای پردیس افتتاح شد.

موزه شهدا در بوستان نور شهدای پردیس افتتاح شد/ برگزاری چهل برنامه شاخص در پردیس

سرگرد حامد حمزه خانی فرمانده سپاه شهرستان پردیس شب گذشته پس از مراسم افتتاحیه موزه چهل شهید شهرستان پردیس در بوستان نورالشهدای این شهر، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در پردیس در خصوص افتتاح این موزه ضمن تسلیت ایام فاطمیه(س)، اظهار داشت: امروز لطف خدا شامل حال ما شد و در کنار مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار ۲ شهید گمنام و خوشنام هشت سال دفاع مقدس در بوستان نور شهدای پردیس افتتاح موزه شهدا را با حضور مردم و مسوولان داشتیم.

فرمانده سپاه ناحیه علی ابن موسی الرضا(ع) شهرستان پردیس، افزود: به برکت حضور این دو شهید و حضور پرشور شهروندان در بوستان نورالشهدا، مراسم افتتاح موزه شهدا را در همین مکان با حضور مسوولین شهری برگزار کردیم.

وی ادامه داد: امیدوارم حضور این دو شهید گمنام بیش از گذشته باعث خیرات و برکات برای مردم شهرستان پردیس باشد.

حمزه خانی با بیان اینکه این موزه شامل آثار شهدای شهرستان پردیس شهرهای بومهن، جاجرود، پردیس و روستاهای این شهرستان است، گفت: ما تلفیقی از آثار شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای انقلاب و شهدای مدافع حرم را در این موزه برای بازدید عموم قرار داده‌ایم.

فرمانده سپاه ناحیه علی ابن موسی الرضا(ع) شهرستان پردیس، اضافه کرد: تجربه چهل ساله انقلاب اسلامی نشان داده هر جا شاهد حضور شهدا باشیم، در کمترین زمان ممکن برکات، خیرات و نعمات حضور شهدا شامل حال مردم آن مناطق می‌شود.

وی تصریح کرد: کمترین تأثیر حضور شهدا، بربستن آسیب‌های اجتماعی از آن مناطق بوده و به شدت در مناطقی که شهدا حاضر شدند شاهد کاهش آثار آسیب‌های اجتماعی بودیم.

حمزه خانی در خصوص برنامه‌های سپاه ناحیه علی بن موسی الرضا(ع) شهرستان پردیس در دهه فجر، اظهار کرد: ما ۴۰ برنامه شاخص را به مناسبت و شکرانه چهل سالگی انقلاب اسلامی پیش‌بینی کردیم.

فرمانده سپاه ناحیه علی ابن موسی الرضا(ع) شهرستان پردیس، با اشاره به تعدادی از برنامه‌های شاخص سپاه پردیس، بیان داشت: در غالب برنامه برکت فاطمی(س) ۴۰ دیگ نذری را از طریق خیرین و هیئات مذهبی شهرستان را به نیابت از تقسیم بین چندین و به شکرانه و بزرگداشت انقلاب اسلامی در برنامه داریم.

وی اضافه کرد: برنامه چهل تنور نان برای توزیع بین افراد مستضعف شهرستان پیش‌بینی شده که توسط خیرین و مردم انجام خواهد شد.

حمزه خانی تصریح کرد: به دنبال این هستیم که جشن ۴۰ سالگی متولدین سال ۵۷ را برای بانوان و آقایان با تهیه کیکی ۴۰ کیلویی برگزار کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه علی ابن موسی الرضا(ع) شهرستان پردیس، گفت: دیگر برنامه‌هایی که طبق سنوات گذشته در سطح پایگاه‌ها و حوزه‌های شهرستان پردیس برگزار شده مانند سالیان گذشته اجرا خواهد شد و در کنار این موارد ۴۰ برنامه شاخص توسط سپاه شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/67016

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول