اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

رشد فزاینده بدبینی بین آمریکایی‌ها؛

اوضاع آمریکا در سال آینده بدتر می‌شود

جدیدترین نظرسنجی‌ها در آمریکا از بدبینی مردم نسبت به آینده ، بدتر شدن وضعیت اقتصادی و کاهش رضایتمندی از عملکرد «دونالد ترامپ» حکایت دارند.

اوضاع آمریکا در سال آینده بدتر می‌شود

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، جدیدترین نظرسنجی‌ها در آمریکا نشان می‌دهد که اکثر مردم این کشور براین باورند کشورشان در «مسیر اشتباه» گام بر می‌دارد و بدبینی فزاینده‌ای نسبت به آینده این کشور وجود دارد.

به نوشته وبگاه شبکه خبری «پرس. تی. وی» نظرسنجی مشترک خبرگزاری «آسوشیتدپرس» و مرکز امور پژوهشی «نورک» نشان داد که تنها 28 درصد آمریکایی‌ها فکر می‌کنند کشور در مسیر درست حرکت می‌کند، در حالی‌که 70 درصد می‌گویند آمریکا در مسیر نادرست قرار دارد.

 بر اساس این گزارش، میزان افرادی که معتقدند آمریکا در مسیر نادرستی قرار دارد به بیشترین حد در حدود یک سال اخیر رسیده است. این رقم در دسامبر (آذر) گذشته 59 درصد بود. این نظرسنجی نشان داد که 52 درصد آمریکایی‌ها نسبت به آینده کشور بدبین هستند و معتقدند اوضاع کشورشان سال آینده بدتر نیز می‌شود.

 بر این اساس، علاوه بر رای دهندگان دموکرات، میزان بدبینی بین رای دهندگان جمهوریخواه نیز در حال افزایش است.

بر اساس این گزارش، اینک اکثریت کمی از مردم  آمریکا (53 درصد) حس مثبتی به اقتصاد کشورشان دارند و 44 درصد پیش بینی می‌کنند  سال آینده اقتصاد آمریکا  بدتر خواهد شد.

 در این نظرسنجی مشترک، تنها 34 درصد  شرکت کنندگان عملکرد ترامپ در اداره کشور را تایید کردند در حالی که میزان ناراضیان 65 درصد بود.

 انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول