اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

امام جمعه بروجرد:

مسؤولان جایگاه و منصب خود را مدیون خون شهدا هستند

امام جمعه بروجرد گفت: مدیران و مسؤولانی که جایگاه و منصب خود را مدیون خون شهدا هستند، باید مدیریتی جهادی داشته و برخورد شایسته‌ای با مردم داشته باشند.

مسؤولان جایگاه و منصب خود را مدیون خون شهدا هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی در دیدار با مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان خطاب به مدیران اظهار کرد: برای انجام کارها و خدمت به مردم باید مدیریت جهادی داشت.

وی عنوان کرد: دشمنان دست به دست هم داده‌اند که ما را نابود کنند، البته آنها این آرزو را به گور می‌برند اما برای مقابله با طرح و نقشه‌های دشمنان باید مدیریتی جهادی و تلاشی مضاعف داشت.

امام جمعه بروجرد بیان کرد: مدیران و مسؤولانی که جایگاه و منصب خود را مدیون خون شهدا هستند، باید مدیریتی جهادی داشته و برخورد شایسته‌ای با مردم داشته باشند.

حسینی خاطرنشان کرد: شهدا با شجاعت، ایثار و اطاعت از امام خون خود را فدا کردند، تا انقلاب به ثمر نشسته و به حیات خود ادامه دهد.

وی بیان کرد: هر ملت و قومی تا در خود تغییر درونی ایجاد نکند، نمی‌تواند موجب تغییر و تحول اجتماعی و عمومی شود.

امام جمعه بروجرد تأکید کرد: امام خمینی (ره) که عامل و عالم به دین و معلم بود، آنچه دانست عمل کرد و ما نیز باید آنچه می‌دانیم عمل کنیم.

حسینی افزود: وظیفه تک تک ما این است که به تکلیف قانونی و شرعی خود عمل کنیم که اگر این‌گونه باشد، مشکلات به حداقل خواهد رسید.

وی با تأکید بر اینکه یکی از اهداف انقلاب برچیدن کارهای غلط و نادرست بود، ادامه داد: منصب مسؤولان مدیون جان‌بازی شهدا و ایثار ملت است، بنابراین مدیران باید قدردان بوده و در انجام کارها و خدمت به مردم مدیریت جهادی داشته باشند.

امام جمعه بروجرد اظهار کرد: اکنون که در چهل سالگی انقلاب دشمنان کمر به نابودی ما بسته‌اند، باید با توکل به خداوند متعال و انجام وظایف شرعی و قانونی خود البته با تلاش مضاعف و مدیریت جهادی دشمنان را از دستیابی به اهدافشان ناکام بگذاریم.

حسینی بیان کرد: البته لازمه تغییر اجتماعی و بیرونی، ایجاد تغییر و تحول در درون است، بنابراین برای تغییر باید از خودمان شروع کنیم.

انتهای پیام/85012

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول