اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  سایر حوزه ها

مراسم چهلمین سالروز انقلاب در دمشق 2؛

رئیس شورای علمای عراق: ملت‌‌های مسلمان باید از ایران درس مقاومت یاد بگیرند

رئیس شورای علمای عراق با اشاره به جایگاه انقلاب و جمهوری اسلامی ایران در چهلمین سالگرد آن، گفت که ملت‌های مسلمان باید از ملت ایران درس مقاومت یاد بگیردند.

رئیس شورای علمای عراق: ملت‌‌های مسلمان باید از ایران درس مقاومت یاد بگیرند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، حجت الاسلام والمسلمین «یوسف ناصری»، رئیس شورای علمای عراق در مراسم چهلمین سالگرد جمهوری اسلامی ایران در سوریه گفت: «استکبار‌ جهانی در‌ چهلمین‌ سالگرد انقلاب اسلامی ایران تلاش ویژه ای را صرف تضعیف ارکان اساسی آن و در نهایت از بین انقلاب صرف نمود».

حجت الاسلام والمسلمین یوسف ناصری طی این مراسم که امروز پنجشنبه (یازدهم بهمن) برگزار شد، ادامه داد: «از نظر من بزرگترین درس این‌ انقلاب درس اراده تحت شعار "ما میتوانیم" بوده است».

او ادامه داد: «این شعار بود که ملت ها را بیدار کرد و امروزه ما شاهد تشکیل ارتش جهانی برای آزادسازی فلسطین هستیم و این جمهوری اسلامی ایران است که برای تقویت این ارتش اهتمام ورزیده و برای آن هزینه می‌کند و برای همین جمهوری اسلامی ایران امروزه مورد هجمه قرار میگرد».

حجت الاسلام والمسلمین یوسف ناصری با تمجید از انقلاب و جمهوری اسلامی ایران، بیان داشت: «ما‌ ملت‌ های مسلمان امروز باید از ملت ایران درس مقاومت بگیریم».

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول