اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

آذربایجان شرقی

همزمان با چهلمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی ؛

بهره‌برداری از 75 پروژه در برق تبریز

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: 75 پروژه مهم شرکت توزیع نیروی برق تبریز در ایام دهه مبارک فجر سال 97 به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از 75 پروژه در برق تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی توزیع برق تبریز، عادل کاظمی با بیان اینکه 75 پروژه مهم شرکت توزیع نیروی برق تبریز در ایام دهه مبارک فجر سال 97 به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار کرد: این پروژه‌ها در محدوده شهرستان‌های تبریز، اسکو و آذرشهر با صرف اعتبار بالغ بر 140 میلیارد ریال به اتمام رسیده است.

وی افزود: این پروژه‌ها تنها بخشی از دو هزار و 264 پروژه ای است که با اعتبار نزدیک به 644 میلیارد ریال توسط همکاران این شرکت از ابتدای سال 97 به اتمام رسیده است.

کاظمی تصریح کرد: بیش از دو هزار و 200 پروژه از ابتدای سال جاری در هفت بخش شامل توسعه و احداث، توسعه فیدر از پست‌های فوق توزیع، ایجاد قدرت مانور، اصلاح و بهینه‌سازی شبکه، شبکه روشنایی معابر، طرح‌های کاهش تلفات و نیرو رسانی انجام شده است.

کاظمی با اشاره به انجام 22 پروژه در بخش توسعه و احداث با اعتبار بالغ بر 57 میلیارد ریال تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین این پروژه‌ها، احداث خط 20 کیلوولت زمینی از پست سعیدآباد تا اول جاده کاشی تبریز با اعتبار نزدیک به 8 میلیارد ریال است.

وی افزود: همچنین در بخش توسعه فیدر از پست‌های فوق توزیع نیز چهار پروژه با اعتبار بیش از 16 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با تاکید بر پروژه های اصلاح و بهینه سازی شبکه اظهار داشت: این بخش نیز یکی از فعالیت های مستمر و مهم شرکت توزیع نیروی برق تبریز است که تاثیر بسزایی در تامین برق مطمئن برای مشترکین دارد و این شرکت در این زمینه 10 پروژه با اعتبار بیش از 10 میلیارد ریال را با موفقیت به اتمام رسانده است.

رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق تبریز در خصوص پروژه های ایجاد قدرت مانور بیان کرد: پروژه‌هایی که در این بخش افتتاح می شوند به طور عمده بر پایداری شبکه، کاهش زمان خاموشی‌های ناشی از حوادث مختلف، مدیریت بحران و ... تاثیر گذار هستند که این شرکت در این بخش نیز توانسته 7 پروژه با اعتبار بالغ بر 10 میلیارد ریال را به بهره برداری برساند.

کاظمی با بیان اینکه نیرو رسانی به عنوان یکی از وظایف مهم شرکت های توزیع برق قلمداد می شود، گفت: این شرکت افتخار دارد که در این زمینه نیز 12 پروژه با اعتبار بیش از 19 میلیارد ریال را مورد بهره برداری قرار دهد.

وی با اشاره به طرح جهادی کاهش تلفات به عنوان یکی از مهم‌ترین طرح‌های وزارت نیرو، تصریح کرد: این طرح به عنوان یکی از اهداف مهم این شرکت، در تمام پروژه‌ها مد نظر بوده و در این زمینه نیز این شرکت 15 پروژه با اعتبار بیش از 13 میلیارد ریال انجام داده است.

کاظمی با تاکید بر روشنایی معابر به عنوان یکی از عوامل ایجاد امنیت و زیبایی بصری در شهرهای بزرگ همچون تبریز، افزود: این شرکت 3 پروژه بزرگ روشنایی معابر با اعتبار بالغ بر 5 میلیارد ریال را برای افتتاح در دهه مبارک فجر آماده کرده است.

انتهای پیام/60002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول