اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

ارسال قوای نظامی جدید به جبهه لاذقیه سوریه

گزارش‌های رسانه‌ای حکایت از آن دارد که ارتش سوریه برای انجام عملیات نظامی گسترده در ریف استان لاذقیه، از جبهه‌های دیگر نیرو و تجهیزات جدیدی به این منطقه ارسال کرده است.

ارسال قوای نظامی جدید به جبهه لاذقیه سوریه

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، ارتش سوریه دست به تقویت مواضع خود در ریف استان لاذقیه واقع در شمال غرب این کشور زد.

وبگاه النشره چهارشنبه (دهم بهمن) گزارش داد که ارتش سوریه و تجهیزات و نیروهای کمکی از جبهه «سلمی» به سمت «کبانه»، «السرمانیه» و «تلة کبانه» واقع در ریف لاذقیه گسیل داشته است. افزون بر این نیروهای موجود در ریف استان ادلب به فرماندهی سرگرد «سهیل الحسن» نیز به جبهه مذکور اعزام شدند.

بر اساس این گزارش، این تجهیزات شامل تانک و عدوات نظامی بوده و با هدف آماده‌ شدن برای هر گونه عملیات نظامی احتمالی در جبهه ادلب یا گشودن محور جدید در منطقه مذکور ارسال شده است.

هم‌اکنون یگان‌هایی از ارتش سوریه در منطقه حضور دارند که بخش بزرگی از این یگان‌ها در اردوگاه «جورین» واقع در شمالی غربی‌ترین نقطه استان حماه که هم مرز با ادستان ادلب است مستقر شده و بقیه در منطقه «الجبل» واقع در استان «الجب الاحمر» در نزدیکی مرزهای اداری استان‌های لاذقیه و ادلب حضور دارند.

النشره می‌گوید، اگر توافقی در این منطقه حاصل نشود و نیروهای ارتش سوریه به شرق این کشور اعزام نشود، طی هفته‌‌های آینده این نیروها خود را برای عملیات نظامی بزرگی آماده خواهند کرد.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول