اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

«بنی گانتز» تبلیغات انتخاباتی خود را با حمله به ایران و مقاومت آغاز کرد

رئیس اسبق ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی که یکی از نامزدهای انتخاباتی در فلسطین اشغالی است، در اولین سخنرانی انتخاباتی خود، ایران، حزب‌الله و حماس را مورد هجمه قرار داد.

«بنی گانتز» تبلیغات انتخاباتی خود را با حمله به ایران و مقاومت آغاز کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، بعد از انحلال کابینه و پارلمان رژیم صهیونیستی، رقابت طیف‌های سیاسی مختلف این رژیم، رقابت برای تصدی سمت نخست‌وزیری را آغاز کردند.

بر اساس گزارش «عرب 48»، «بنی گانتز» رئیس اسبق ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی که به تازگی حزب «امنیت برای اسرائیل» را تشکیل داده، سه‌شنبه (شب) دیشب تبلیغات انتخاباتی خود را با برگزاری تجمعی در تل‌آویو آغاز کرد؛ وی در ابتدا بر انتقاد از «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، سیاست‌ها و پرونده‌های فساد وی متمرکز شد.

گانتز در ادامه به ایران و حزب‌الله پرداخت و ادعا کرد: امنیت با کار و عمل فراهم می‌شود نه حرف؛ در خاورمیانه سخت و خشن به ضعیفان رحم نمی‌کنند و فقط افراد قوی پیروز می‌شوند. رئیس‌جمهور روحانی! میدانم که تو برای محاصره اسرائیل برنامه‌ریزی می‌کنی ، مأموریت تو در شمال (مرز اسرائیل با لبنان و سوریه) و جنوب (مرز اسرائیل با نوار غزه) یا هر مکان دیگری را به شکست می‌کشانم. علیه تو در زمینه بین‌المللی، نظامی و ملی کار خواهم کرد.

 وی در ادامه ادعاهای خود گفت: پیامی واضح برای قاسم سلیمانی و [سید] حسن نصرالله دارم؛ ما حاکمیت ایران را تهدید نمی‌کنیم اما تهدید علیه حاکمیت اسرائیل را نمی‌پذیریم. به « السنوار» (یحیی السنوار رئیس حماس در نوار غزه) توصیه می‌کنم که مرا برای بار دوم امتحان نکند. فرماندهان حماس باید بدانند احمد الجعبری (از فرماندهان ارشد القسام که در 2012 ترور شد) اولین فرد (ترور شده) نبود و آخرین نیز نخواهد بود.

گانتز در ادامه آنچه را که «سیاست غیر شفاف درباره حملات اسرائیل به سوریه» خواند، مورد انتقاد قرار داد.

 انتخابات زودهنگام رژیم صهیونیستی قرار است در آوریل ۲۰۱۹ برگزار شود(+) سیاستمداران این رژیم معتقد هستند که فشارها در حال بیرون کردن نتانیاهو از صحنه رقابت است.

 

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول