اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاون اداره‌کل ورزش و جوانان کرمانشاه:

۵ پروژه ورزشی در کرمانشاه طی دهه مبارک فجر افتتاح می‌شود

سرپرست معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از افتتاح پنج پروژه ورزشی طی دهه مبارک فجر در شهرستان‌های کرمانشاه، اسلام‌ آباد‌غرب، صحنه و هرسین خبر داد.

۵ پروژه ورزشی در کرمانشاه طی دهه مبارک فجر افتتاح می‌شود

فرهمند سال‌افزون امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: پروژه چند منظوره پردیس، سرای ورزشکاران در شهر کرمانشاه و سالن سقف کوتاه‌های شهرستان‌های صحنه، هرسین و اسلام‌ آبادغرب، پنج پروژه‌ای است که طی دهه فجر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به بهره‌برداری می‌رسد.

سرپرست معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با اشاره به مشخصات فنی این پروژه‌ها، یادآور شد: سالن چند منظوره پردیس کرمانشاه در زمینی به مساحت یک‌هزار و 460 مترمربع زیربنا با هزینه‌ای بالغ بر 20 میلیارد ریال با مشخصات فنی سالن سقف بلند (با ابعاد 2*48)، دارای رختکن، سکوی تماشاگران و یک سالن بدنسازی است.

وی در توضیح حساسیت بالا در راستای رعایت توازن در توزیع اماکن ورزشی در شهر کرمانشاه، اضافه کرد: سالن ورزشی پردیس کرمانشاه با قرارگیری در قسمت جنوبی شهر کمکی در راستای بالا بردن سرانه ورزشی این بخش از شهراست که زمینه دسترسی ساکنان جنوبی شهر کرمانشاه به سرانه‌های ورزشی را فراهم می‌کند.

سال‌افزون به عدم وجود زمین مناسب برای احداث سالن‌های ورزشی اشاره و بیان کرد: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته با شهرداری کرمانشاه، علاقمندان به احداث فضاهای ورزشی می‌توانند از بخشودگی‌های قابل توجهی در نزد شهرداری همچون امکان احداث فضای تجاری در کنار فضای ورزشی و بخشودگی در عوارض‌ها بهره‌مند شوند.

سرپرست معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه ادامه داد: سرای ورزشکاران که از سال 88 فعالیت اجرایی آن شروع شده بود امسال به پایان رسیده و همچنین تجهیزات لازم برای آن خریداری شده و هم‌اکنون آماده بهره‌برداری است.

به گفته سرپرست معاونت توسعه منابع و پشتیبانی اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، سالن‌های ورزشی سقف کوتاه شهرستان‌های اسلام آباد‌غرب، هرسین و صحنه با ابعاد سالن  15*30  آماده بهره‌برداری است.

وی در پایان، خاطرنشان کرد: اگر مسؤولانی همچون شهرداری، بنیاد مسکن و راه و شهرسازی در قسمت‌های مختلف استان زمین‌های مناسبی برای احداث امکان ورزشی در اختیار اداره‌کل ورزش قرار دهند، توانایی احداث فضاهای ورزشی و افزایش سرانه ورزشی استان را داریم.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول