اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  محیط زیست و گردشگری

مدیر گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی:

احترام به مسافر باید اولویت خدمات هتل‌ها باشد/ استانداردسازی 21 هتل برای معلولان

مدیر گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی گفت: احترام، بهداشت فردی، محیط، غذا و ایمنی جانی برای مسافران از کلید واژه‌های مهم خدمات هتل‌ها به حساب می‌آیند.

احترام به مسافر باید اولویت خدمات هتل‌ها باشد/ استانداردسازی 21 هتل برای معلولان

به گزارش خبرنگار گردشگری خبرگزاری فارس، مهرداد تاوتلی در خصوص گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی گفت: این گروه 64 هتل دارد که مدیریت آن زیر مجموعه سازمان بازنشستگی و با سهام داری سازمان تامین اجتماعی است.

وی با اشاره به اینکه تا در 10 ماهه امسال 70 هزار نفر از بازنشستگان ار برنامه‌های تور و اقامتگاه‌های این گروه بهره‌مند شده‌اند، گفت: این تعداد تا پایان سال به 100 هزار نفر می‌رسد، ضمن اینکه هزینه هتل‌ها برای بازنشستگان با 50 درصد تخفیف محاسبه می‌شود.

تاوتلی با تأکید بر اینکه گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی در 23 استان کشور فعال هستند، تصریح کرد: اولویت ما در حوزه هتلداری ارتقای کیفیت و خدمات نیروی انسانی است و به دلیل قدیمی بودن هتل‌ها و واگذاری‌ها با ارائه آموزشهای مختلف، توانستیم حتی نیروهای انسانی که زمانی نگهبان هتل بودند به مدیر هتل ارتقاء دهیم و دیگر مدیر هتل از بیرون نمی‌آوریم.

وی با اشاره به اینکه سودهای حاصله به صندوق تأمین اجتماعی و بازنشستگی واریز می‌شود، افزود: ما در تجهیزات هتل‌ها نیز بیشتر به محل‌های استراحت، تختخواب و سرویس‌های بهداشتی متمرکز شدیم زیرا در هتلداری به مانند اروپا و پاریس از جمله شهرهای مهم گردشگری دنیا ، اصلا بحث قدیمی بودن ساختمان مهم نیست بلکه مهم خدمات و احترام به مسافر مهم است.

تاوتلی ادامه داد: احترام، بهداشت فردی و محیط و غذا و ایمنی جانی برای مسافران از کلید واژه‌های مهم خدمات هتل‌ها به حساب می‌آیند.

مدیرعامل گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس درباره تجهیز هتل‌ها برای معلولان گفت: از آنجایی که ما بانی بازنشستگان،‌ بهزیستی و معلولان هستیم در 21 هتل استانداردهای اولیه همچون رمپ‌های ورودی و درهای اتاق‌ها را تجهیز کرده‌ایم و 2 اتاق را هم با تمام استانداردهای اولیه به معلولان اختصاص داده‌ایم.

انتهای پیام/  

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول