اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  دانشگاه

نیلی احمد آبادی در گفت‌وگو با فارس خبر داد

اختصاص اعتبار مالی دو برابر به پایان نامه‌هایی با محوریت حل مسائل جامعه

رئیس دانشگاه تهران گفت: پایان‌نامه‌هایی که از موضوعات اجتماعی با ارائه راهکار برخوردار هستند و به حل مسائل جامعه می پردازند، اعتبار مالی دو برابر خواهند گرفت.

اختصاص اعتبار مالی دو برابر به پایان نامه‌هایی با محوریت حل مسائل جامعه

محمود نیلی احمد آبادی رئیس دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس ، با بیان اینکه موفقیت هایی که توسط دانشجویان به دست می آید ناشی از سیاست‌های دانشگاه تهران است، گفت: مقالات و دستاوردهای حاصل شده در طول چهل سالگی انقلاب ناشی از روند سیاست دانشگاه و همچنین کیفیت علمی دانشجویان است که باید از این ظرفیت و پتانسیل در پیشرفت کشور استفاده شود.

رئیس دانشگاه تهران اضافه کرد: با برنامه ریزی و سیاستی که  طرح ریزی شده است از دانشجویان در دوبخش پشتیبانی می شود به طوری که در بخش اول به دانشجویان دکتری  برای ارائه کنفرانس  بین 6 تا 9 ماه فرصت مطالعاتی می دهیم و آنها را به دانشگاه های معتبر اعزام می‌کنیم.

وی افزود: در بخش دوم حمایت از دانشجویان  پشتیبانی و اعتبار مالی از پایان نامه‌ها دو برابر شده است به طوری که پایان نامه‌هایی که در حل مسائل مختلف با موضوعاتی همچون  محیط زیست، آب و انرژی، بهداشت و آسیب‌های اجتماعی را مورد تحقیق قرار دهند اعتبار مالی دو برابری خواهند داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول