اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فارسان مطرح کرد

اقدام جالب آقای دادستان برای ارتباط با مردم

امام جمعه فارسان گفت: اقدامات انقلابی مسؤولان به‌ویژه قوه قضاییه در مبارزه با مفاسد در شرایط فعلی کشور موجب امیدآفرینی در بین مردم می‌شود.

اقدام جالب آقای دادستان برای ارتباط با مردم

حجت‌الاسلام محسن ملکپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با بیان اینکه اقدامات انقلابی مسؤولان و به‌ویژه قوه قضاییه در مبارزه با مفاسد در شرایط فعلی کشور موجب امیدآفرینی در بین مردم می‌شود، گفت: مسؤولان باید با مردم ارتباط نزدیکداشته باشند تا بتوانند مسائل و مشکلاتشان را به گوش آن‌ها برسانند.

امام جمعه فارسان با اشاره به اقدامات انقلابی دادستان این شهرستان، افزود: دادستان شهرستان در اقدامی جالب شماره تماس خود را در اختیار مردم قرار داده است تا مردم به‌طور مستقیم مشکلاتشان را جهت پیگیری به اطلاع وی برسانند، که این اقدام مورد توجه و استقبال مردم قرار گرفته است.

وی در پایان اضافه کرد: مسؤولان باید شرایط ارتباط آسان مردم با آنها را فراهم کنند. مردم نیز انتظاراتی بیش‌تر از توان مسؤولان ندارند، بلکه انتظارات در حیطه وظایف مسؤولان است.

انتهای پیام/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول