اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

سرپرست سازمان تامین اجتماعی خبر داد

خداحافظی با اختلاف‌های سازمان تامین اجتماعی و وزارت بهداشت پس از ۵ سال

سرپرست سازمان تامین اجتماعی گفت: پس از ۵ سال با توجه به تغییرات صورت‌گرفته در وزارت بهداشت، اختلاف‌های سازمان تامین اجتماعی و این وزارتخانه نیز تمام شد.

خداحافظی با اختلاف‌های سازمان تامین اجتماعی و وزارت بهداشت پس از ۵ سال

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس،‌ محمدحسن زدا در مراسم نظام سلامت الکترونیک که با حضور وزیر ارتباطات و جمعی از نمایندگان مجلس و همینطور معاونین وزیر بهداشت برگزار شد، اظهار داشت: روزی که صحبت از پزشک خانواده و پرونده سلامت الکترونیک مطرح شود آن روز مختص بیمه‌ها است. 

وی ادامه داد: از روز اولی که طرح تحول سلامت ایجاد شد بین دو وزارتخانه تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی و وزارتخانه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همینطور سازمان تامین اجتماعی مباحثی مطرح بود که ما معتقد بودیم ابتداعا باید جاهایی که هزینه‌ها را رصد و کنترل می‌کنند ایجاد شود بعد به سمت گسترش برنامه‌ها برویم. 

زدا گفت: امروز خوشحال هستم با تغییراتی که در وزارت بهداشت اتفاق افتاده صحبت‌های خوبی می‌شنویم و سرپرست وزارت بهداشت نیز اعلام کرده است که جدا شدن درمان از سازمان تامین اجتماعی و ادغام آن با سایر بیمه‌ها امکان‌پذیر نیست و وزارت بهداشت تغییر ادبیات در طرح تحول سلامت و اینکه باید هزینه‌ها کنترل شود داشته که نشان می‌دهد اختلاف‌های پنج ساله تامین اجتماعی با وزارت بهداشت تمام شده است و امیدواریم به سمت همکاری و تعامل پیش برویم. 

وی بیان داشت: پزشک خانواده حذف دفترچه درمان و سیستم HIS در سازمان تامین اجتماعی اجرایی شده است و 140 میلیون نسخه الکترونیک تولید شده است. 

سرپرست سازمان تامین اجتماعی گفت:1200 میلیارد تومان پرداختی در استان‌های آذربایجانو فارس داشتیم و حذف دفترچه‌های درمانی را در سراسر کشور آغاز کرده‌ایم و امروز با همکاری مابین این سازما‌ن و دیگر وزارتخانه‌ها به سوی آینده‌ای بهتر پیش خواهیم رفت. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول