اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اصفهان

گالری گردی هفته

نمایشگاه «خط و تذهیب» مهمان گالری کوثر است/ «رهایی مارکوپلو از بیمارستان» در نصف‌جهان

نمایشگاه «رهایی مارکوپلو از بیمارستان» در اصفهان آغاز به کار کرده و نمایشگاه کوثر میزبان هنر «خط و تذهیب» شده است.

نمایشگاه «خط و تذهیب» مهمان گالری کوثر است/ «رهایی مارکوپلو از بیمارستان» در نصف‌جهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در گالری گردی این هفته شاهد چند نمایشگاه در سطح شهر هستیم؛ گالری‌های میزبان شامل گالری کوثر، گالری نگاه نو، امروز، خانه صفوی، موزه هنرهای معاصر، پنج او هفت، ارژنگ، نقش قلم و گالری نگرش هستند که هر کدام آثاری را در خود جای داده‌اند.

* گالری کوثر

نمایشگاه گروهی «خط و تذهیب» از دوشنبه یک بهمن ساعت 16 افتتاح شده است؛ این نمایشگاه تا 11 بهمن ادامه خواهد داشت، ساعت‌های بازدید از این گالری از 9 تا 13 و 16 تا 18 خواهد بود، این نمایشگاه در میدان امام خمینی، جنب امارت عالی‌قاپو، بازار آفرینش، گالری کوثر واقع شده است.

* موزه هنرهای معاصر

در مکان موزه هنرهای معاصر نمایشگاهی با عنوان «آینده یک گذشته» با موضوع  درآمدی بر توسعه اصفهان از خلال زندگی از 14 دی بازگشایی شده است؛ این نمایشگاه از آثار محمود درویش است که تا 19 بهمن در معرض دید مردم قرار دارد.

علاقه‌مندان برای تماشا از «آینده یک گذشته» باید در ساعت‌های مقرر شده که از 9 الی 13 و 16 الی 19 است به خیابان استانداری، جنب چهلستون، موزه هنرهای معاصر مراجعه کنند و از این گالری دیدن کنند.

* موزه هنرهای معاصر

نمایشگاه عکس «منتخب ورلدپرس فوتو 2016 تا 2018» توسط موزه هنرهای معاصر سفارت هلند و انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران از 20 دی برگزار شده است؛ این نمایشگاه تا 8 بهمن ادامه دارد.

علاقه‌مندان برای بازدید از این گالری می‌توانند همه روزه از ساعت 9 تا 13 و 16 تا 19 به خیابان استانداری، جنب چهلستون، موزه هنرهای معاصر بروند و از این آثار دیدن کنند.

* گالری امروز

گالری امروز نمایشگاهی با عنوان «رهایی مارکوپلو از بیمارستان» از آثار امین اکبری 5 بهمن افتتاح شده است؛ این گالری تا 25 بهمن میزبان آثار امین اکبری خواهد بود، مخاطبان می‌توانند به جز روزهای سه‌شنبه و جمعه از ساعت 11 الی 19 به این گالری که در خیابان آبشار دوم، بن‌بست 3 فرشید، پلاک 324، گالری امروز بروند.

* پژوهشکده پنج او هفت

نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی از 28 دی افتتاح شده است؛ این گالری تا 10 بهمن از ساعت 16 الی 20 میزبان مردم برای بازدید خواهد بود، مکان برگزاری این نمایشگاه در خیابان کمال، انتهای کوچه 10، پشت تکیه حاج میرزا داوود، پژوهشکده پنج او هفت است.

* گالری نقش قلم

«کتیبه‌های ماندگار» آثار محمد موحدیان عطار از 28 دی تا 9 بهمن در مقابل دید مردم قرار گرفته است؛ این گالری به جز سه‌شنبه‌ها از ساعت 17 الی 20 میزبان علاقه‌مندان و مردم در خیابان چهارباغ بالا، بعد از مجموعه کارگران، کوچه 23 هدایتی، بن‌بست میخک، پلاک 26، گالری نقش قلم خواهد بود.

* گالری نگاه نو

نمایشگاهی از گروه نقاشی با عنوان «آکرلیک،پاستل، رنگ و روغن، مداد رنگ» از تاریخ 5 الی 9 بهمن از ساعت 17 تا 20 در گالری نگاه نو میزبان هنرمندان و علاقه‌مندان خواهد بود.

این نمایشگاه رنگارنگ در خیابان آبشار سوم، خیابان مسرور، کوی شماره 3 باغ ارم، گالری نگاه نو واقع شده است؛ مردم می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه در ساعت‌های مشخص شده به گالری نگاه نو بروند و از این نمایشگاه دیدن کنند.

* گالری ارژنگ

نمایشگاهی از آثار سوخت چرم «علی خوشنویس‌زاده» 5 بهمن بازگشایی شده است؛ این نمایشگاه  تا 10 بهمن میزبان گالری ارژنگ خواهد بود، ساعت بازدید این گالری از ساعت 17 تا  20 اعلام شده است.

آثار این گالری در سی و سه پل، ابتدای خیابان چهارباغ بالا، مجتمع کوثر، طبقه دوم، واحد 435 در مقابل دید عموم مردم قرار گرفته است.

* گالری گذار

آثار مهدی جواهری با نام «محدوده زرد» از 5 بهمن آغاز به فعالیت کرده است؛ ادامه فعالیت این نمایشگاه تا 22 بهمن از ساعت 11 الی 20 در خیابان حکیم نظامی، کوچه سنگ تراش‌ها، نبش بن‌بست 17 سعدی، پلاک 15 خواهد بود.

* مجموعه خانه صفوی

در مجموعه خانه صفوی نمایشگاهی از عکس با عنوان «میان سرگشتگی و جاودانگی» در تاریخ 5 بهمن گشایش یافته است؛ این گالری تا 10 بهمن ادامه خواهد داشت، ساعت‌هایی که برای تماشا از این گالری مقرر شده است از ساعت 10 الی 13 و 17 الی 22 خواهد بود.

عکاسان و علاقه‌مندان به عکس و عکاسی می‌توانند برای تماشا کردن این گالری به خیابان خاقانی، حدفاصل خیابان خواجه پطروس و وحید، نبش کوچه 31 ، خانه تاریخی صفوی مراجعه کنند.

* خانه صفوی

گشایش نمایشگاه «از تحلیل آثار تاریخی اصفهان تا طراحی» که آثار دانشجویان معماری دانشگاه آزاد خمینی شهر در 5 بهمن بوده است؛ این نمایشگاه تا 10 بهمن از ساعت 10 الی 13 و 17 تا 22 میزبان مردم خواهد بود.

مکانی که برای بازدید از این گالری در نظر گرفته شده است در خیابان خاقانی، حدفاصل خیابان خواجه پطروس و وحید، نبش کوچه 31، خانه تاریخی صفوی، نگارخانه و سه دری صفوی است.

* گالری نگرش

«قبل از مردن» نمایشگاه چندرسانه‌ای از آثار سپهر صادقی 5 بهمن افتتاح و ادامه آن تا 17 بهمن خواهد بود؛ ساعت بازدید از این نمایشگاه 10 الی 22 است.

انتهای پیام/63089/ص10/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول