اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جمع خبرنگاران مطرح شد

کشف 2200 تن ذرت دامی از 3 واحد تولیدی معروف در البرز

مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز از توزیع 2200 تن ذرت دامی کشف شده از سه کارخانه استان خبر داد.

کشف 2200 تن ذرت دامی  از 3 واحد تولیدی معروف در البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از البرز، علی‌اکبر مختاری بعداز ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ذرت‌های دامی در بخش تولیدی سه کارخانه معروف در البرز کشف شد.
وی با بیان اینکه ذرت‌های دامی با ارز چهار هزار و 200 تومن به کشور وارد شده است، گفت: این ذرت‌ها تبدیل به مواد اولیه برای تولید فرآورده‌های خوراکی می‌شدند که توسط اداره کل بازرسی استان شناسایی و تحویل تعزیرات حکومتی شدند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز با اشاره به اهمیت و لزوم خروج این نوع ذرت از شبکه دامی، افزود: توزیع این نوع محصولات با هدف کاهش قیمت نهاده‌های دامی و تأثیر بر قیمت مرغ انجام می‌شوند.
مختاری با تأکید بر اینکه شعبه هفتم تعزیرات حکومتی دستور بازگشت این نهاده را از طریق شبکه توزیعی مجاز خود از سوی اداره پشتیبانی امور دام صدور کرده است، ادامه داد: کارشناسان به جمع‌بندی واحدی در رابطه با اینکه استفاده از این ذرت توسط انسان محل ایراد است یا خیر به جمع‌بندی نرسیده‌اند.
وی در پایان با تأکید بر اینکه دو هزار و 200 تن ذرت دامی از سه واحد تولیدی معروف کشوری کشف شده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر این محصولات توقیف شده است.
انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول