اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر راه خبر داد

بهره‌برداری از قطعه ابتدایی آزادراه تهران_شمال تا ابتدای تابستان

وزیر راه و شهرسازی گفت: ابتدای تابستان سال آتی قطعه ابتدایی پروژه آزادراه تهران_شمال به بهره‌برداری خواهد رسید.

بهره‌برداری از قطعه ابتدایی آزادراه تهران_شمال تا ابتدای تابستان

به گزارش خبرگزاری فارس از البرز، محمد اسلامی صبح امروز در حاشیه بازدید از آزادراه تهران_شمال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز در مسیر بازدید از آزادراه، یک تا 6 قطعه مورد بررسی قرار گرفت.
وی این پروژه را یکی از پروژه‌های فاخر کشور برشمرد و گفت: دستاوردهای روز مهندسی در طراحی این پروژه بکارگیری شده است.
وزیر راه شرکت‌های مرتبط با این پروژه را جزو افتخارات و برترین‌های کشور خواند و افزود: این پروژه با هدایت بنیاد مستضعفین و وزراتخانه انجام شد که به یک پروژه ماندگار در کشور تبدیل شده است.
وی با بیان اینکه تمامی کارهای اجرایی این پروژه در حال انجام است، بیان کرد: تمامی اقلام قابل نصب در پروژه یاد شده آماده است و تلاشمان بر این بوده تا ابتدای تابستان پروژه به بهره‌برداری برسد.
وی شرایط هوا و کارهای باقی‌مانده را ملزوم به رعایت استانداردهای لازم دانست و ادامه داد: نکته حائز اهمیت این است که این قطعه را که 60 راه را کوتاه می‌کند زیر بار ترافیک برود که البته  برترین بخش پروژه همین قطعه ابتدایی است.
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تحقق این پروژه صرفه‌جویی در زمان را به همراه خواهد داشت و به کاهش ترافیک و آلودگی کمک می‌کند، تصریح کرد: به دلیل وجود معارضین این پروژه حدود 20 سال به طول انجامید؛ در اوایل دهه 90 پروژه تا حدودی رونق گرفت و قطعه چهارم آن به بهره‌برداری رسید.
اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر این پروژه در اولویت‌کاری ما قرار دارد، اضافه کرد: حرکت بی‌وقفه این پروژه در این برهه از زمان اقتصادی و آب‌وهوایی بیانگر این موضوع است همچنین برای قطعات دوم و سوم که به طول 20 کیلومتر با 10 درصد پل است با سرمایه‌گذاران مختلف در حال مناظره هستیم.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول