اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیگیری سوژه مردمی: تکواندوی مازندران 3 سال متولی ندارد

فارس من| اختلاف‌نظر فدراسیون تکواندو با ورزش جوانان بر سر چینش اعضای مجمع

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: نسبت به چینش اعضای مجمع با رئیس فدراسیون اختلاف نظر داریم و به دنبال رفع این دغدغه‌ها هستیم.

فارس من| اختلاف‌نظر فدراسیون تکواندو با ورزش جوانان بر سر چینش اعضای مجمع

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، تعدادی از مخاطبان این رسانه در استان مازندران با ثبت درخواست تکواندو مازندران سه سال متولی ندارد، خواستار پیگیری رسانه‌ای این موضوع در استان مازندران شدند.

خبرنگار فارس، موضوع را از طریق سرپرست هیأت تکواندو مازندران پیگیری کرده که بریمانی حاضر به پاسخگویی در این ارتباط نشده و هرگونه اظهارنظر را به آینده موکول کرده است.

معاون ورزش و جوانان استان مازندران کسری منوچهری مسؤول خوش اخلاق در بدنه مدیریتی ورزش مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: مقدمات اداری برگزاری مجمع بوکس  مازندران در حال انجام است.

حبیب حسین‌زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران که کمتر اهل مصاحبه و اظهارنظر است و به سختی به تلفن‌ها پاسخ می‌دهد، در حاشیه جلسه شورای اداری استان مازندران در پاسخ به طولانی شدن مدت زمان سرپرستی هیأت تکواندو مازندران، اظهار کرد: تکواندو مازندران حدود 10 ماه بدون رئیس هیأت است.

وی با اعلام اینکه مکاتبات زیادی برای برگزاری تاریخ مجمع انجام شده است، گفت: حتی اعضای پیشنهادی مجمع را هم انتخاب کردیم.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران خاطرنشان کرد: مقداری ناهماهنگی در برگزاری مجمع این هیأت وجود دارد و به فدارسیون اعلام کردیم که با برنامه‌ریزی تکواندو از سرپرستی خارج شود.

وی با اعلام اینکه تاخیر در برگزاری انتخابات به مصلحت نیست، گفت: رئیس فدارسیون تکواندو به چینش اعضا پیشنهادی در مازندران اظهارنظر کرده و البته این حق طبیعی آنها است.

حسین‌زادگان یادآور شد: وزارت ورزش و جوانان به دنبال برگزاری انتخابات به موقع هیأت‌ها است.

به گزارش فارس، به نظر می‌رسد که اختلاف‌نظر نسبت به اعضا مجمع بین فدارسیون و ورزش و جوانان مازندران دلیل تاخیر در برگزاری مجمع است که اطلاعات کلی آن اگرچه در اختیار حسین‌زادگان قرار دارد ولی چندان تمایلی به اظهارنظر بیشتر در این ارتباط ندارد.

سرپرست هیأت تکواندو مازندران هم در حال حاضر سکوت اختیار کرده و پس از دوبار پیگیری تلفنی چندان تمایلی برای اظهارنظر در این ارتباط ندارد.

خبرنگار فارس، پیگیری موضوع از طریق رئیس فدارسیون تکواندو را در دستور کار خویش قرار می‌دهد که در صورت پاسخگویی، اظهارات پولادگر درباره دلایل تاخیر در برگزاری هیأت تکواندو را از این رسانه منعکس می‌کنیم.

به گزارش فارس، مشکلات هیأت تکواندو مازندران در غالب تکواندو مازندران سه سال متولی ندارد در سامانه فارس توسط مخاطبان این رسانه در استان مازندران ثبت شده است.

به گزارش فارس سوژه بوکس مازندران وصعیت مناسب ندارد در سامانه فارس من خبرگزاری فارس ثبت شده است.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول