اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

آذربایجان غربی

فرمانده انتظامی ارومیه خبر داد

کشف بیش از ۲۰۰۰ حبه قرص بدن‌سازی در ارومیه

فرمانده انتظامی ارومیه گفت: دو هزار و ۱۱۰ حبه قرص بدن‌‌سازی و ۴۰۰ بطری شربت در ارومیه کشف شد.

کشف بیش از ۲۰۰۰ حبه قرص بدن‌سازی در ارومیه

کریم اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، در ارتباط با مهم‌ترین کشفیات صورت گرفته در یک هفته گذشته در ارومیه اظهار کرد: در جاده شهید کلانتری ارومیه ماموران انتظامی در حال گشت‌زنی بودند که با رفتارهای مشکوک راننده یک دستگاه خودروی پرشیا دستور ایست به آن دادند.

وی با اشاره به اینکه این خودرو پس از توقف به کنار جاده منتقل شده و مورد بازرسی قرار گرفت، افزود: در این بازرسی‌ها دو هزار و ۱۱۰ حبه قرص بدن‌سازی، ۴۰۰ بطری شربت و ۵۶۴ عدد قوطی شیر خشک کشف و یک نفر نیز دستگیر شد و ارزش ریالی این کالاهای قاچاق ۲۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

کشف ۴۰۰ قلم مواد غذایی در ارومیه

فرمانده انتظامی ارومیه با بیان اینکه ماموران در حال انجام وظیفه خود مبنی بر کنترل رفت و آمد خودروهای عبوری در محور ارومیه به تبریز یک دستگاه سواری را توقیف کردند، ادامه داد: از این خودرو ۴۰۰ قلم مواد غذایی قاچاق به ارزش ریالی ۱۵۰ میلیون ریال کشف و ضبط شد.

کشف ۱۶۰ هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال

وی با بیان اینکه اطلاعاتی از طریق تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در اختیار نیروهای انتظامی مبنی بر انبار کالای قاچاق قرار گرفت، عنوان کرد: پس از آن اقدامات فنی و پلیسی برای شناسایی محل مورد نظر آغاز و سرانجام با شناسایی محل انبار کالا، مجوز قضایی لازم برای بازرسی از آنجا اخذ شد.

اکبری با اشاره به اینکه با بازرسی از محل انبار، ۱۶۰ هزار نخ سیگار قاچاق کشف شد، تصریح کرد: ارزش ریالی این سیگارهای قاچاق با ارزیابی‌های کارشناسان امر ۴۰۰ میلیون ریال برآورد و یک نفر متهم نیز در این راستا دستگیر شد و با تشکیل پرونده مقدماتی در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

کشف ۱۳ کیلوگرم مواد مخدر از نوع مرفین و گل در ارومیه

وی در ارتباط با کشف انواع مواد مخدر در ارومیه خاطرنشان کرد: با تلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر ۱۰ کیلوگرم مرفین و سه کیلوگرم مواد مخدر از نوع گل به ارزش ریالی ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد.

دستگیری دو سارق با ۴۴ فقره سرقت در ارومیه

فرمانده انتظامی ارومیه با اشاره به افزایش آمار تعداد دستگیری‌های سارقان در این شهرستان بیان کرد: طی روزهای گذشته یک سارق حرفه‌ای خودرو با ۲۵ فقره سرقت دستگیر و ۱۱ خودروی مسروقه در مخفیگاه وی کشف شد و همچنین یک سارق سیم و کابل با ۱۹ فقره سرقت توسط ماموران انتظامی کارکنان کلانتری ۱۸ به دام افتاد.

انتهای پیام/ ۶۱۰۲۳/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول