اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

فرانسه گوگل را 57 میلیون دلار جریمه می کند

مقامات رگولاتوری فرانسه از جریمه 57 میلیون دلاری گوگل به علت عدم رعایت سیاست های شفاف سازی نحوه استفاده از داده های کاربران خبر داده اند.

فرانسه گوگل را 57 میلیون دلار جریمه می کند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، بر اساس قوانین داخلی فرانسه گوگل و دیگر شرکت های فناوری باید به طور شفاف و قابل درک کاربران خود را در جریان نحوه استفاده از اطلاعات شخصی و خصوصی آنها قرار دهند.

یکی از جنبه های مهم این اطلاع رسانی مربوط به نحوه استفاده از اطلاعات خصوصی افراد به منظور نمایش آگهی های هدفمند برای آنهاست. این نوع تبلیغات بر مبنای نحوه وبگردی و استفاده افراد از فضای مجازی برای هر شخص نمایش داده می شوند و بررسی داده های خصوصی افراد برای نمایش تبلیغات هدفمند از دیرباز مورد انتقاد شدید کاربران اینترنت بوده است.

گوگل درک نحوه کنترل داده های کاربران و شیوه استفاده از آنها را بسیار دشوار کرده و گاهی اوقات برای پی بردن به این مساله نیاز به پشت سرگذاردن 5 تا 6 مرحله است. همین مساله باعث جریمه گوگل توسط رگولاتوری فرانسه شده است. گوگل پیش از این به همین علت در برخی کشورهای دیگر اروپایی و آسیایی نیز جریمه شده بود.

انتهای پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول