اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علم‌الهدی:

حاشیه شهر مشهد همچنان با مشکل مواجه است

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: تقریبا تمام امنیت های اقتصادی حاشیه شهر مبتنی بر ستادی است که در این خصوص تشکیل شده و متاسفانه همچنان حاشیه شهر با مشکل مواجه است.

حاشیه شهر مشهد همچنان با مشکل مواجه است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی امروز در گردهمایی ائمه جمعه خراسان رضوی در دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه این استان اظهار داشت: تقریبا تمام امنیت‌ اقتصادی حاشیه شهر مبتنی بر ستادی است که در این خصوص تشکیل شده و متاسفانه همچنان حاشیه شهر با مشکل مواجه است.

وی افزود: متاسفانه اگر حمایت‌های دولت در خصوص حاشیه شهر بود، مشکلی پیش نمی‌آمد و درحال حاضر که برخی از مشکلات به دست سپاه و شهرداری حل شده، ناگفته نماند که روحانیون شهر، حوزه و تبلیعات اسلامی هم کمک‌هایی کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، با تاکید بر اینکه حاشیه شهر از کمک‌های دولتی محروم مانده است، خاطرنشان کرد: باید این را برای اطلاع استاندار بیان کنم که مشهد و خراسان رضوی با استان‌های دیگر به‌ خصوص کرمان با توجه به شرایط‌ متفاوت است.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول