اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

اسماعیلی در گفت‌وگو با فارس:

بازدید بازرسان آژانس از دانشگاه‌ها به امنیت و آرامش دانشمندان ما لطمه می‌زند

قائم مقام انجمن اسلامی دانشجویان علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: بازدید بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از دانشگاه‌ها به استقلال، امنیت ملی و همچنین امنیت و آرامش دانشمندان ایرانی لطمه می‌زند.

بازدید بازرسان آژانس از دانشگاه‌ها به امنیت و آرامش دانشمندان ما لطمه می‌زند

محمدهادی اسماعیلی قائم مقام انجمن اسلامی دانشجویان 1348 دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس گفت: اخیرا شاهد بودیم که خبر بازدید دانشگاه‌های ما توسط جاسوسانی در لباس بازرس به تایید آقای صالحی رئیس سازمان انرژی هسته‌ای رسید، دردوره ای که تمامی کشورهای دنیا دانشمندان هسته‌ای و فعالیت‌های مدرن علمی را از دیگران مخفی می‌کنند، جای سوال است که کدام عقل سلیمی به دشمنان دیرینه این ملت اجازه می‌دهد که از دانشگاه های صنعتی کشور بازدید کنند؟

وی ادامه داد: باید مشخص شود که طبق کدام قرارداد ننگین می‌بایست اطلاعات دانشمندان و فعالیت‌های علمی دانشگاه‌هایمان را در اختیار دشمنان قرار دهیم در صورتی که این موضوع خلاف یکی از آرمان‌های اصلی انقلاب اسلامی یعنی استقلال است و به امنیت ملی کشور و همچنین امنیت و آرامش دانشمندان ایرانی لطمه وارد می‌کند.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: وزارت علوم به عنوان متصدی اصلی دانشگاه ها باید پاسخگو باشد که طبق کدام دستور اجازه بازرسی به جاسوسان را داده است.

اسماعیلی تاکید کرد: شورای عالی امنیت ملی و کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی باید هر چه سریعتر به موضوع ورود کرده و ضمن جلوگیری از تکرار این امر در دانشگاه‌ها با افراد سهل انگار در این رابطه برخورد جدی کنند. باید به دشمن فهماند که ایران لیبی نیست و هرگز نمی‌توانند به استقلال کشور لطمه ای وارد کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول