اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ایلام

استاندار ایلام خبر داد

تلاش موسسه جهاد نصر برای تحویل 50 هزار هکتار شبکه‌ی آبیاری اراضی کشاورزی در ایلام

استاندار ایلام از تلاش‌های موسسه جهاد نصر برای تحویل بیش از 50 هزار هکتار شبکه‌ی آبیاری اراضی کشاورزی در استان ایلام خبر داد .

تلاش موسسه جهاد نصر برای تحویل 50 هزار هکتار شبکه‌ی آبیاری اراضی کشاورزی در ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام در دیدار با مدیر عامل موسسه جهاد نصر که با حضور مدیران کل آب منطقه‌ای و جهاد کشاورزی و معاون راه و شهرسازی استان برگزار شد، گفت: پروژه‌ی 550 هزار هکتاری احیا و آبرسانی اراضی کشاورزی که به دستور مقام معظم رهبری و با لطف خدا و همت مسوولین به سرانجام رسیده است و 50 هزار هکتار آن در استان ایلام اجرا شد می‌تواند تحول خوبی در زمینه کشاورزی در استان ایلام ایجاد کند.

وی همچنین با اشاره به مذاکرات و پیگیری‌های صورت گرفته با وزیر نیرو افزود: در این رابطه برای پرداخت باقیمانده مطالبات مذاکراتی صورت گرفت که قرار شد روز گذشته این مسئله به هیئت دولت ارجاع شود و در آنجا تصمیات لازم در این خصوص اخذ شود که منتظر ابلاغ آن هستیم.

استاندار ایلام خاطر نشان کرد: در بحث اجرای فاز دو این طرح نیز باید تلاش کنیم که سهم استان را از 9 هزار هکتار افزایش دهیم و اراضی کشاورزی مناطق مختلف استان از جمله دشت کلات مورموری، هلیلان و سیروان به این اراضی اضافه شود.

انتهای پیام/9708

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول