اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

ستاری در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی :

تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان در آستانه رسیدن به مرز ۴۰۰۰ واحد است

معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت : هدف ما گسترش اقتصاد دانش بنیان و بالفعل کردن ظرفیت‌ها است.

تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان در آستانه رسیدن به مرز ۴۰۰۰ واحد است

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سفرش به استان بوشهر گفت : هدف ما بسط و گسترش اقتصاد دانش بنیان و بالفعل کردن ظرفیت ها است؛ بوشهر جزو استان‌های مهمی است که با زیرساخت‌هایی چون نیروی انسانی خلاق و تحصیل کرده دانشگاهی، گردشگری، نفت و گاز پتروشیمی و شیلات از حیث اقتصاد دانش بنیان از اهمیت بالایی برخوردار است.

ستاری بیان کرد: اتفاقاتی این روزها در دانشگاه ها مراکز نوآوری و پارک های فناوری استان ها می افتد که جزو ارزنده ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری نقش آفرینی برجسته کسب و کارهای دانش بنیان و فناور در سپهر اقتصاد کشور را یکی از مهمترین این دستاورد ها برشمرد و افزود: تعداد شرکت های دانش بنیان در آستانه رسیدن به مرز ۴۰۰۰ شرکت است و سال گذشته درآمد این شرکت ها به ۶۰ هزار میلیارد تومان رسید؛ در سال جاری و سال آینده رشد قابل توجهی خواهد داشت.

بر اساس این گزارش، افتتاح مرکز نوآوری بوشهر بازدید از واحدهای فناور، شرکت در نشست شورای اداری و دیدار با نماینده ولی فقیه استان از مهم‌ترین برنامه‌های سفر معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری به استان بوشهر است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول