اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

از امروز هم کار را شروع کنیم، دیر است

حدادی: 4 میلیاردی که درخواست کردم برای کسب بهترین نتیجه است/ 8 سال دیگر هم هستم

نائب قهرمان المپیک لندن در پرتاب دیسک گفت: 4 میلیارد و 800 میلیونی که درخواست کردم برای کسب بهترین نتیجه است و من شرایط ایده‌آل را گفتم.

حدادی: 4 میلیاردی که درخواست کردم برای کسب بهترین نتیجه است/ 8 سال دیگر هم هستم

به گزارش خبرگزاری فارس، احسان حدادی نائب قهرمان المپیک لندن در پرتاب دیسک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هدف اصلی ما کسب بهترین نتیجه در المپیک است و هر صحبتی که می‌شود کسب بهترین نتیجه است یعنی موضوع پول مطرح نیست. بحث اصلی امکانات اولیه مثل فیزیوتراپ و مربی است.

وی افزود: در رشته دو و میدانی بر خلاف سایر رشته‌ها یک تیم کامل در اختیار ورزشکار قرار می‌گیرد و من مبلغ 4 میلیارد و 800 میلیونی که درخواست کرده‌ام برای کسب بهترین نتیجه است. من شرایط ایده‌ال را گفتم چون باید شرایط ایده‌آل را در نظر بگیریم. 100 میلیون که فدراسیون گفته می‌دهد 10 هزار دلار می‌شود. ما از امروز هم کار را شروع کنیم دیر شده است با این حال سعی می‌کنم با کمترین هزینه اردوها را شروع کنم.

حدادی در پاسخ به این سؤال که آیا با فدراسیون به تفاهم می‌رسد یا خیر، تصریح کرد: در نهایت این تفاهم انجام می‌شود. با ورود صالحی‌امیری به این موضوع صحبت‌های داشتیم. قرار شد این هفته یک جلسه دیگر هم برگزار کنیم که این تفاهم اتفاق می‌افتد. من شرایط کشور را درک  می‌کنم و دنبال این هستم با کمترین هزینه اردوها را برگزار کنم اما برای کسب نتیجه خوب باید حداکثرها را در نظر گرفت.

وی ادامه داد: با این حال هر مربی ایرانی یا خارجی باشد قبول می‌کنم و باز می‌گویم من بهترین شرایط را گفتم نه اینکه حتما این پولی را که درخواست کرده بودم را به من بدهند.

نائب قهرمان المپیک لندن در پرتاب دیسک در پاسخ به این سؤال که اگر مبلغ درخواستی‌اش به او داده نشود امکان خداحافظی از ورزش وجود دارد، تصریح کرد: خیر من 8 سال دیگر به عنوان ورزشکار هستم. اگر بعد از آن هم شرایط فراهم شود و من را بخواهند در بحث مدیریتی ورود می‌‌کنم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول