اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

در تهران بدون مربی و ماساژور تمرین می‌کنم

احسان حدادی: فدراسیون هیچ مشکلی را حل نکرده و همه چیز روی هواست!

رکورددار بازی‌های آسییایی می‌گوید: اینکه گفته شده مشکلات ما با فدراسیون حل شده اصلا درست نبوده و کارهایم هنوز روی هواست.

احسان حدادی: فدراسیون هیچ مشکلی را حل نکرده و همه چیز روی هواست!

احسان حدادی در گفت‌وگو با خبنرگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد وضعیتش اظهار داشت: هنوز فدراسیون دوومیدانی هیچ اقدامی برای برگزاری اردوها انجام نداده و همچنان بلاتکلیف هستم. باید دو سه ماه پیش اردوهایم آغاز می‌شد، اما فدراسیون کاری نمی‌کند و خیلی دیر شده است.

وی ادامه داد: اینکه گفته شده مشکلات با فدراسیون حل شده اصلا صحت ندارد. من با کیهانی یک بار در جلسه با صالحی امیری و یک بار هم در فدراسیون صحبت کردم، اما هیچ مشکلی حل نشد و وضعیت همانند گذشته است.

 

رکورددار بازی‌های آسیایی عنوان کرد: مسئولان فدراسیون هر روز مصاحبه می‌کنند که 100 میلیون ماهی به حدادی می‌دهیم، اما این مبلغ کجاست؟ آنها فقط حرف می‌زنند و هیچ عملی نمی‌کنند. از جلسه با صالحی امیری 17 روز می‌گذرد، اما اتفاقی نیفتاده است.

حدادی تاکید کرد: باز هم تاکید می‌کنم مشکلات ما همچنان پابرجاست و الان در تهران تمرین می‌کنم، اما نه مربی دارم، نه ماساژور و نمی‌دانم منتظر چه اتفاقی هستند که حمایت کنند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول