اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نوبخت حقیقی در تذکر شفاهی مطرح کرد

تعیین گروهی مشترک برای دریافت مالیات عادلانه از پزشکان

نماینده مردم تهران گفت: برای اینکه دولت بتواند از راه مناسبی مالیات را اخذ کند، تیمی معرفی شده تا این موضوع مالیات پزشکان را از طرف سازمان امور مالیاتی و نظام پزشکی در فضای فنی و آرام دنبال کند.

تعیین گروهی مشترک برای دریافت مالیات عادلانه از پزشکان

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، علی نوبخت حقیقی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و پردیس در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی در صحن علنی مجلس گفت: این روزها بحث مالیات پزشکان نقل هر مجلس شده و صداوسیما گویی برنامه دیگری ندارد و به این بحث تخصصی می پردازد، بررسی نادرست این موضوع در منظر عمومی ممکن است اعتماد مردم به جامعه پزشکی را مخدوش کند.

وی افزود: همه مردم ایران ملزم به پرداخت مالیات هستند و همه اقشار باید مالیات بدهند و اگر کسی از پرداخت مالیات فرار کند، مجرم شناخته می شود.

نماینده مردم تهران تصریح کرد: هنگامی که موضوع فرار مالیاتی پزشکان مطرح شد، به جهت اینکه دولت بتواند از راه مناسبی مالیات را اخذ کند، تیمی معرفی شد تا این موضوع مالیات پزشکان را از طرف سازمان امور مالیاتی و نظام پزشکی در فضای فنی و آرام دنبال کند.

نوبخت حقیقی اظهار داشت: باید توجه داشت که در این اوضاع که همه چیز گران می شود، ویزیت پزشکان افزایش نیافته که این موضوع نجابت پزشکان را نشان می دهد.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول