اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم فریدن در مجلس خبر داد

تسهیل ساخت و ساز مسکن روستایی با مصوبه جدید مجلس

نماینده مردم فریدن در مجلس گفت: با مصوبات اخیر نمایندگان در مجلس مشکل ساخت مسکن در روستاها بسیار تسهیل شد.

تسهیل ساخت و ساز مسکن روستایی با مصوبه جدید مجلس

اکبر ترکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین‌میاندشت اظهار داشت: کشاورزی اصل و اساس اقتصاد مقاومتی کشور است، با تشکیل کارگروه‌های تخصصی مختلف میزان قابل توجهی از اراضی کشاورزان در این شهرستان که مورد اختلاف با منابع طبیعی بود رفع مشکل شد.

نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین‌میاندشت در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: کشاورزان با ارائه اسناد خود در روستاهای مختلف توانستند زمین‌های خود را تصاحب کنند.

وی افزود: صرفه اقتصادی در کشت داروهای گیاهی و محصول گل محمدی یکی از راه‌های رفع مشکل موجود با منابع طبیعی کشت چنین محصولاتی است که در نقاطی از چهار شهرستان غرب استان اصفهان، بازده بسیار خوبی برای تولیدکنندگان داشته است.

ترکی در خصوص مشکل مسکن در روستاها نیز تصریح کرد: با مصوبات اخیر نمایندگان در مجلس شورای اسلامی مشکل ساخت مسکن در روستاها بسیار تسهیل شد و اگر تا این زمان ساخت خارج از طرح هادی بوده باید بر اساس قانون مصوب مجلس مورد حمایت قرار گیرد و دولت موظف به اعطای مجوز آب، برق و گاز برای این خانه‌های مسکونی است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلاتی در حوزه انتخابیه‌اش نظیر جاده‌ها، موارد بهداشتی و امور بانکی افزود: پروژه راه میرآباد- چهل‌خانه، تعریض جاده میرآباد، تجهیز خانه بهداشت میرآباد و پیگیری پرداخت تسهیلات بانکی به متقاضیان از دیگر موضوعاتی است که برای مردم باید مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول