اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

امام جمعه خبرداد

پذیرش دانشجویان خارجی از بهمن‌ماه در پردیس بین‌المللی ارس دانشگاه تهران

امام جمعه رئیس پردیس بین‌المللی ارس دانشگاه تهران از پذیرش جدید دانشجویان خارجی از بهمن‌ماه در پردیس بین‌المللی ارس دانشگاه تهران خبرداد.

پذیرش دانشجویان خارجی از بهمن‌ماه در پردیس بین‌المللی ارس دانشگاه تهران

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، زهرا امام جمعه رئیس پردیس بین‌المللی ارس دانشگاه تهران با اعلام این مطلب اظهارداشت: پردیس بین‌المللی ارس در حال حاضر با جذب ۵۵ دانشجوی خارجی کار خود را آغاز کرده است که از بهمن‌ماه تحصیل دانشجویان خارجی در ارس آغاز خواهد شد.

امام جمعه همچنین با بیان اینکه پردیس ارس یکی از پردیس‌های بین‌المللی دانشگاه تهران به شمار می‌آید، یادآوری کرد: دو هدف در اینجا دنبال می‌شود یکی پذیرش دانشجویان خارجی و دیگر بسترسازی برای ادامه تحصیل متقاضیان ورود به دانشگاه‌ها که قصد عزیمت به خارج از کشور را دارند. 

وی اضافه کرد: علاقه خروج از ایران حالا بیشتر در دوره‌های تحصیلات تکمیلی است که با توجه به وضعیت جمعیت جوان کشور این اتفاق به نفع کشورمان نخواهد بود. فلسفه تشکیل پردیس بین‌المللی جذب دانشجویانی است که می‌خواهند در خارج از کشور تحصیل کنند.

رئیس پردیس بین‌المللی ارس دانشگاه تهران گفت: بزرگترین دغدغه فعلی اسکان دانشجویان خارجی است که امیدواریم با همکاری منطقه آزاد ارس طبق توافقنامه در قبال اسکان این دانشجویان خارجی اقدام لازم صورت پذیرد.

زهرا امام جمعه تصریح کرد: پردیس بین‌المللی ارس دانشگاه تهران در رشته‌های هنر، علوم انسانی، علوم پایه، کشاورزی، فنی - مهندسی، علوم اجتماعی و رفتاری در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در حال فعالیت است و در حال حاضر حدود ۲۰۰ دانشجوی فعال در پردیس بین‌المللی ارس دانشگاه تهران مشغول به تحصیل هستند.

وی یادآور شد: پردیس بین‌المللی ارس در بهمن‌ماه ۹۷ به پذیرش دانشجویان دوره دکتری در ۱۱ رشته از طریق شیوه‌نامه و مصاحبه اقدام خواهد کرد.

امام جمعه در پایان افزود: داوطلبان برای کسب اطلاعات تکمیلی می‌توانند به سایت معاونت آموزشی دانشگاه تهران و یا سایت پردیس بین‌المللی ارس به آدرس Aras.ut.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول