اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

از سوی دانشگاه پیام نور صورت گرفت

اعطای وام دانشجویی به بیش از ۱۲ هزار دانشجو در نیمسال اول سال تحصیلی ۹۸-۹۷

دانشگاه پیام نور در نیمسال اول سال تحصیلی ۹۸-۹۷ به بیش از ۱۲ هزار دانشجوی این دانشگاه تسهیلات وام ویژه اعطا کرده است.

اعطای وام دانشجویی به بیش از ۱۲ هزار دانشجو در نیمسال اول سال تحصیلی ۹۸-۹۷

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه پیام نور، محمد هادی امین ناجی معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور در این خصوص گفت: دانشگاه پیام نور در نیمسال اول سال تحصیلی 97-98 تسهیلات وام ویژه‌ای را برای دانشجویان فراهم کرد و خوشبختانه میزان استقبال دانشجویان از این وام ها بسیار رضایت بخش بوده است.

وی در تشریح جزئیات وام‌های دانشجویی تصریح کرد: در نیمسال اول سال تحصیلی98 -97، 5هزار و 941 نفر از دانشجویان در مقطع کارشناسی، یک هزار و 945 نفر در مقطع کارشناسی ارشد و 574 نفر در مقطع دکتری از وام شهریه صندوق رفاه دانشجویان استفاده کرده‌اند.

 ناجی با بیان اینکه در مجموع، یک هزار و 913 نفر از دانشجویان دانشگاه پیام نور از وام شهریه بانک انصار استفاده کرده‌اند، اظهار داشت: از این تعداد؛ یک هزار و 161 نفر در مقطع کارشناسی، 686 نفر در مقطع کارشناسی ارشد و 66 نفر در مقطع دکترا بوده‌اند.

وی همچنین به وام بنیاد علوی اشاره کرد و گفت: یک هزار و 771 نفر از دانشجویان شامل؛ 913 دانشجوی متاهل و 858 دانشجوی مجرد نیز وام بنیاد علوی را دریافت کرده‌اند.

 ناجی یادآور شد: علاوه بر وام‌های شهریه، به 78 نفر از دانشجویان این دانشگاه نیز وام زیارت عتبات اعطا شده است که در مجموع تعداد 12 هزار و 222 نفر از دانشجویان دانشگاه در نیمسال اول تحصیلی سال جاری از وام های دانشجویی بهره‌مند شده‌اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول