اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

خجسته در نطق میان دستور مطرح کرد

قاچاق دام و طیور به صورت فوج فوج از کشور

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: شاهد هستیم دام و طیور به صورت گسترده و فوج فوج از کشور قاچاق می‌شود و من از مسئولان می‌خواهم جلوی این موضوع را بگیرند.

قاچاق دام و طیور به صورت فوج فوج از کشور

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، امیر خجسته در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز مجلس (یکشنبه 30 دی 97) گفت: دشمن معیشت مردم را هدف اصلی خود قرار داده و تمام تیرهایی را که داشت شلیک کرده و تنها راهش معیشت مردم است ئو امروز با تمام قدرت در رابطه با معیشت مردم کار می‌کند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما از دولت انتظار داشتیم تا در لایحه بودجه سال آینده معیشت مردم را به طور شفاف ببیند. امروز مجلس در رابطه با معیشت مردم در معرض یک آزمایش بزرگ است. تصمیم بگیریم و انشاالله در سال 98 معیشت مردم را به نحو احسنت و مطلوب مدیریت کنیم.

وی افزود: همانطور که در بحث فرار از پرداخت عواض گمرک ما منابعی داریم امروز می‌توانیم بگوییم که شرکت‌های دولتی یکی از این منابع هستند و اگر شفاف سازی کنیم قطعا منابع خوبی داریم. شرکت ملی نفت، شرکت پخش فرآورده‌ها و شرکت گاز و پتروشیمی.

خجسته خاطرنشان کرد: دوای درد بودجه سال 97 عدالت و شفاف‌سازی است و انشالله همانطور که در هدفمندی یارانه‌ها پیگیری شد و 31 هزار میلیارد تومان به 36 هزار میلیارد تومان افزایش یافت و با شفاف سازی امروز می‌بینیم که 142 هزار میلیارد تومان گذاشته شده که 7 هزار میلیارد تومان آن برای محرومین است ما می‌توانیم از شفاف‌سازی و منابعی که مجلس می‌تواند بیرون بیاورد مشکل معیشت مردم حل شود.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رتبه‌بندی معلمان یکی از مواردی است که بارها مطرح شده علاوه بر 2 هزار میلیارد تومانی که مجلس برای این منظور گذاشته 5 هزار میلیارد تومان دیگر گذاشته شود بحث رتبه‌بندی معلمان در بودجه 98 حل خواهد شد. این را باید عملی کنیم.

وی افزود: مردم شرایط سختی را سپری می‌کنند در بودجه سال 98 باید از این شرایط سخت عبور کنیم.

خجسته خاطرنشان کرد: در رابطه با بحث خودروسازان شرکت‌های خودروسازی ایران خودرو و سایپا متعهد هستند 270 هزار خودرو تولید کنند و به عبارتی دیگر تعهد آنها در حدود 400هزار خودرو است که این کار را انجام نمی‌دهند. مردم را اذیت می‌کنند، آقایان جوابگو نیستند و در کمیسیون اصل 90 پاسخگو نبودند. قیمت خودرو 5 درصد زیر قیمت بازار یعنی کار را به دلالان سپرده شده و آنها این امر را مدیریت کردند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: موضوع دیگر قاچاق دام و طیور است و فوج فوج دام و طیور به خارج از کشور قاچاق می‌شود. آقای وزیر کشاورزی کنترل کنید،‌ مسئولین نظام، دولت نیازهای اولیه مردم به خارج از کشور می‌رود. الان قاچاق شده صادرات، کنترل کنید و نگذارید گوسفند مولد خارج شود و هیچ کسی هیچ حسی نداشته باشد. این چه مدیریتی است؟ آیا این شد مدیریت و کشورداری؟ نیاز اولیه کشور به خارج برود و ما سکوت کنیم؟ پس چه کسی دارد مدیریت می‌کند؟ این که دیگر آمریکا نیست ما خودمان هستیم.

وی در پایان گفت:‌من پیش از این از آقای لاریجانی کتبا خواسته بودم جلسه محرمانه‌ای داشته باشند تا بنده به عنوان رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی بحث‌ گمرک ، فسادهایی که وجود دارد، بحث آقازاده‌ها و بانک‌ها و اتفاقاتی که افتاده را گزارش کنم و برای این منظور آمادگی کامل دارم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول