اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  نفت و انرژی

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی:

جایگاه‌هایی که نتوانند سوخت یورو ۴ تهیه کنند باید لاین مربوطه را تعطیل کنند

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: جایگاه‌هایی که بنزین و نفت وگاز یورو ۴ توزیع می‌کنند به هیچ عنوان نمی‌توانند سوخت دیگر عرضه کنند و اگر به هر دلیلی نتوانند بنزین یا گازوئیل یورو ۴ تهیه کنند، تا هنگام تامین سوخت با استاندارد تعطیل خواهند شد.

جایگاه‌هایی که نتوانند سوخت یورو ۴ تهیه کنند باید لاین مربوطه را  تعطیل کنند

محمد نوری؛ به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از صدا و سیما، مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی: در همه ­کلانشهر‌ها و بسیاری از شهر‌های کشور بنزین یورو ۴ توزیع می‌شود.

محمدرضا موسوی خواه با اشاره به افزایش تولید نفت گاز و بنزین با استاندارد یورو ۴ و یورو ۵ در پالایشگاه‌های کشور گفت افزود: علاوه بر کلانشهر‌ها هم اکنون از ۳۶۰۰ جایگاه عرضه بنزین و ۲۴۰۰ جایگاه عرضه نفت گاز، بیش از ۴۰۰ جایگاه سوخت با استاندارد یورو ۴ توزیع می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه همه ­جایگاه‌های استان تهران، استان البرز و مرکزی بنزین و نفت و گاز یورور عرضه می‌کنند، گفت: در خراسان رضوی نیز ۹۰ درصد جایگاه‌ها سوخت با استاندارد یورور توزیع می‌کنند و در تلاشیم در آینده‌ای نزدیک در کل جایگاه‌های عرضه سوخت کشور، بنزین و نفت وگاز یورو ۴ توزیع کنیم.

موسوی خواه افزود: مردم با مراجعه به نرم افزار پمپ بنزین یاب که به زودی به باک تغییر نام خواهد داد، می‌توانند از جایگاه‌هایی که عرضه سوخت با استاندارد یورو ۴ دارند، مطلع شوند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ادامه داد: جایگاه‌هایی که بنزین و نفت وگاز یورو ۴ توزیع می‌کند، به هیچ عنوان نمی‌توانند سوخت دیگری عرضه کنند و اگر به هر دلیلی نتوانند بنزین یا گازوئیل یورو ۴ تهیه کنند، تا هنگام تامین سوخت با استاندارد تعطیل خواهند شد.

وی نظارت بر جایگاه‌ها را دائمی اعلام کرد و گفت: همه ­جایگاه‌ها‌ی کشور و بیش از ۵۰ هزار نازل عرضه سوخت به صورت هفتگی از نظر کمی و کیفی بازرسی ­­و هر ماه نیز آزمون کیفیت از آن‌ها گرفته می‌شود و با هرگونه تخلفی نظیر کم فروشی، عرضه بنزین نامناسب، خرید و فروش کارت به شدت برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول