اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

فرمانده ناجا در جمع خبرنگاران خبر داد

راه‌اندازی مراکز مشاوره در تمام کلانتری‌ها/ تجهیز پلیس به لباس دوربین‌دار منوط به تامین اعتبار

فرمانده نیروی انتظامی، گفت: برای تجهیز پلیس به لباس دوربین‌دار باید اعتبارات از سوی دولت تامین شود.

راه‌اندازی مراکز مشاوره در تمام کلانتری‌ها/ تجهیز پلیس به لباس دوربین‌دار منوط به تامین اعتبار

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، بیست و یکمین گردهمایی معاونین اجتماعی استان‌ها و پلیس‌های تخصصی نیروی انتظامی با حضور سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی و سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی بر گزار شد. 

سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران به مراکز مشاوره و دوایرمددکاری کلانتری‌ها پرداخت و اظهار داشت: در حدود 700 کلانتری مراکز مشاوره دایر است که از 400 هزار پرونده که به طور میانگین در سال به آنها ارجاع می‌شود بیش از 70 درصد آن منجر به صلح و سازش می‌‌شود. 

فرمانده نیروی انتظامی یکی از اقدامات خوب در سطح کلانتری‌ها را همین مراکز مشاوره دانست  و تصریح کرد: آمار امسال نیز نشان می‌دهد که حدود 70 درصد پرونده‌ها و مراجعات به صلح و سازش منجر شده؛ بنابراین بنا داریم که برای سال آینده نیز اکثر کلانتری‌ها را به مراکز مشاوره و دوایر مددکاری تجهیز کنیم؛ چرا که مورد استقبال مردم، خانواده‌ها و دستگاه قضایی قرار گرفته است. 

سردار اشتری درخصوص ساخت فیلم‌های پلیسی گفت: بودجه ما در این رابطه محدود است و باید صدا و سیما در این خصوص با اسیب‌شناسی به ما کمک کند تا فیلم‌هایی تهیه و پخش شود که باعث آگاه‌سازی خانواده‌ها و پیشگیری از جرائم شود. 

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور به اقدامات پلیس در چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران پرداخت و اعلام کرد: پلیس در خدمت مردم است و درصدد است طبق 4 دهه گذشته بتواند به مردم خدمت‌گذاری کند؛ ما مطمئن هستیم راهپیمایی امسال با شکوه‌تر از 39 سال پیش و در امنیت و ثبات کامل برگزار می‌شود. 

وی درخصوص تجهیز مامور کلانتری‌ها به لباس دوربین‌دار، گفت: به دلیل منابعی که باید برای خرید این تجهیزات تامین می‌شدند و تاکنون تامین نشده‌اند تجهیز پلیس به این لباس‌ها انجام نشده و باید اعتبارات از سوی دولت واگذار شود. 

فرمانده نیروی انتظامی در پاسخ به پرسش فارس درخصوص افزایش حقوق کارکنان ناجا گفت:‌خبرهای خوبی در راه است. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول