اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سمنان

رئیس اتحادیه لوازم خانگی سمنان:

سایه رکود همچنان بر سر بازار لوازم خانگی حاکم است

رئیس اتحادیه لوازم خانگی سمنان با بیان اینکه وضع بازار مانند گذشته از رونق خاصی برخوردار نیست، گفت: سایه رکود همچنان بر سر بازار لوازم خانگی حاکم است.

سایه رکود همچنان بر سر بازار لوازم خانگی حاکم است

علی‌اکبر صیادجو در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان در تشریح وضع اقتصادی کشور، اظهار کرد: شاهد ایجاد تحولاتی در بدنه دولت و در وزارتخانه‌های مختلف هستیم که امری اجتناب‌ناپذیر است.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی سمنان ادامه داد: اگر این انتصابات درست انجام شود، قطعاً خروجی مثبتی به همراه خواهد داشت.

صیادجو با تأکید بر اینکه برخی وزرا با برخورد به بن‌بست استعفا دادند، تصریح کرد: رئیس‌جمهوری هم مجبور به تغییر این وزرا شده است.

وی با اشاره به اینکه دورنمای جدیدی در کشور در حال شکل گرفتن است، اضافه کرد: احساس می‌کنم وزرای قبلی تمام فوت و فن‌های مباحث اقتصادی که داشتند، را به کار بردند.

گذر از مشکلات کشور نیازمند فوت و فن‌های جدید اقتصادی است

رئیس اتحادیه لوازم خانگی سمنان با بیان اینکه گذر کشور از گردنه مشکلات اقتصادی نیازمند فوت و فن‌های جدید اقتصادی است، تصریح کرد: شنیده‌ام که وزرای جدید با برنامه‌های جدیدتری در جهت رفع مشکلات ورود پیدا کرده‌اند.

صیادجو با تأکید بر اینکه قطعاً آنها احساس می‌کنند که از طریق اجرای این دست برنامه‌ها طرحی نو برمی‌اندازند، اضافه کرد: اگر در این مسیر حرکت کنیم، اقبال خوبی در انتظار ما است.

وی با اشاره به اینکه وضع بازار مانند گذشته از رونق خاصی برخوردار نیست، اظهار کرد: سایه رکود همچنان بر سر بازار لوازم خانگی حاکم است.

انتهای پیام/۷۵۰۳۵/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول