اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تفاهم‌نامه مشترک رفع محرومیت روستاهای رودبار جنوب کرمان منعقد شد

تفاهم‌نامه مشترک رفع محرومیت روستاهای رودبار جنوب بین استانداری کرمان و فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب‌شرق نیروی زمینی سپاه منعقد شد.

تفاهم‌نامه مشترک رفع محرومیت روستاهای رودبار جنوب کرمان منعقد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، محمدجواد فدائی استاندار کرمان در نشست مشترک با فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب‌شرق نیروی زمینی سپاه به‌منظور رفع محرومیت روستاهای رودبار جنوب اظهار داشت: نباید این احساس وجود داشته باشد که برخی نقاط در استان کرمان، عدم توسعه یافتگی نسبت به سایر نقاط دارند.

وی بیان داشت: عدم توسعه یافتگی برخی مناطق به این دلیل است که به خوبی برنامه‌ریزی و مدیریت نکرده‌ایم و شاید در مواردی که نیاز به قانون بوده نیز نتوانسته‌ایم قوانین خوبی را وضع کنیم.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه در جنوب استان کرمان خدمات زیادی از سوی نظام جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته است، ادامه داد: با وجود تمام خدمات انجام شده، شاخص‌های توسعه جنوب از متوسط استان و کشور پایین‌تر است.

سردار محمد مارانی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب‌شرق نیروی زمینی سپاه نیز اظهار داشت: خدمت به مردم این استان را تکلیف و وظیفه خود می‌دانیم، در برخی نقاط، خانواده‌ها با شرایط بسیار دشواری روبه‌رو هستند و استان کرمان، ظرفیت‌های بسیار خوبی برای رفع محرومیت و خدمات‌رسانی به مردم دارد.

در ادامه این نشست تفاهم‌نامه مشترک رفع محرومیت روستاهای رودبار جنوب بین استانداری کرمان و فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب‌شرق نیروی زمینی سپاه منعقد شد.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول